NyttNick Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Er jo hundre år siden jeg har vært ute å flydd, men har nå dristet meg til å bestille billett på nett, men hva gjør jeg videre? Skrev ut de mailene jeg fikk, men hvor får jeg billetten? Skjønner jo at det er på flyplassen ett sted,men går jeg i en skranke eller en automat eller hva? Huff,føler meg litt lost nå.Hehe.
Mom2Two Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Du trenger ikke noen annen billett enn den du alt har skrevet ut. På den står det et referansenummer som du bruker når du sjekker inn på automter på flyplassen (som skriver ut lapper til kofferten og boardingkort, så er det en skranke hvor du leverer kofferten). Går så fint atte:-) Og om du synes det er komplisert, så er det servicepersonale ved automatene som bistår deg. No problemos:-) God tur!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Du fikk et referansetall da du bestilte, det jeg gjør er å skrive opp det tallet, drar til flyplassen, taster inn koden på de automatene som står der, taster inn antll kolli, så får du billetter og sånn tape for å ha på kofferten! gå til skranken med bagasjen, vis leg og gå til flyet!
NyttNick Skrevet 22. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2010 Aha.Høres ut som en enkel "bruksanvisning". :-) Tusen hjertelig begge to :-) Finner nok ut av det da.Og vet at jeg får hjelp på flyplassen, men synes det er greit å vite på forhånd sånn ca hva og hvor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå