Gå til innhold

OK damer, Hvilken type ferie ønsker du MEST da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan si jeg ble inspirert av "minst lyst til ferier"...

Der er altså noe av de mest populære turene vi nordmenn drar på; altså sydenferier, all inclusive og ikke minst campinglivet representert på aå og si alle som svarer...

Klør meg litt i hue og lurer da på hvorfor "halve Norge" enten er på campinga eller i syden om sommeren???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Storbyferier!! Elsker det=) Liker ikke så godt å shoppe, men elsker å oppleve nye steder.

Min største drøm er å dra til New Orleans å spise god kreolsk mat :-)

Skrevet

New Orleans er bra det Cherry.. :D

Jeg liker all slags ferie jeg, men min absolutt favoritt er nok storbyferie med full lommebok, ekstra koffort til nye skokjøp og hotellseng uten et eneste hundehår!!!

Men hyttetur med kjæresten er også bra, selvom det ikke er vann eller strøm innlagt. Deilig å bare sitte med beina i fanget hans og ikke gjøre noe på kvelden etter man har gått lang tur i fjellet..

Dessuten er charter helt topp med unger, eller feriehus i danmark.. Som du ser er jeg ikke kresen. Jeg synes til og med Campingvogn er helt greit. Så lenge unga har det gøy har jeg det gøy, og evt. får hytteturen eller storbyferien min litt seinere. :P

Skrevet

I år gikk vi i franske fjell, klatret til toppen på ett og fikk gleden av å nyte en fantastisk natur og massevis av god lokal mat. Bodde i velutstyrte store campingvogner med innlagt vann og kloakk på en campingplass i badelandklassen. Det tror jeg nesten vi var alene om som nordmenn siden den siste nordmannen vi så var på tysklandsferja. Tror faktisk det er den mest behagelige ferien jeg noensinne har hatt og var i storform og ett par kilo lettere da vi kom hjem på tross av ett etegilde uten like:)

Skrevet

Aktive opplevelsesferier, roadtrips, backpacking, storbyferier... Listen er så lang:-)

De landene jeg har mest lyst til akkurat nå:

Sierra Leone

Argentina

Vietnam

Indonesia

Skrevet

aller helst vil jeg ha ferier til historiske steder som jeg vil lære mer om. som cuba, russland, island, de gamle dansk-norske koloniene osv.

men pengeemessig og barnemessig så blir ikke det på en stund. nå er det mer tilfeldig. beste ferien med barn var i italia. var i 3 byer på 5 dager og så på så mye fint. småen liker best tradisjonel sydenferie.

nå maser han om å få reise til paris og se eifeltårnet og island for å se vulkanen - jeg tror han er en liten nerd... hehe

Skrevet

Jeg vil ha hytte, langt vekk fra sivilisasjonen:) Om den er ved vannet, eller på fjellet er et fett. Det hadde vært drømmeferiestedet det:)

Gjerne uten mobildekning så jeg slapp sure miner over å ikke ha vært tilgjengelig på tlf..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...