gulda Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Det er godt å være flere. En baby blir så utrolig velkommen! Nå er mensen over, og det nærmer seg nok ny eggløsning -selv om jeg ikke aner når den kommer i og med at jeg ikke kjenner noe på kroppen. Men mens jeg venter på underet mitt må jeg finne andre ting å glede seg til. Vi får IKEA i nærheten i oktober. Det er mitt lyspunkt før jul ;o) Ditt da?
~ Kali ~ Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Vi venter på svar ang et hus vi har sett på som er til leie Får svar til uka håper jeg. Så mitt lyspunkt er at jeg hååååper at vi kommer oss vekk fra denne leiligheten ganske snart! Leiligheten er fin og stor, er ikke det. Men husvert er nesten som en kvinnelig versjon av Hitler. Beklager sammenligningen, men hun er et forfordelig kvinnemenneske!
Popelko Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Jeg venter på svar fra jobbeintervju, så håper såklart på positivt svar, i så fall blir det det jeg ser fram til av sånne ting. Ellers blir sønnen min 2 år i november, så ser jo såklart fram til det
~ Kali ~ Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Datteren min blir 4 år neste mnd Må snart på gavejakt tiden går så utrolig fort!
*Bambi + spire* Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Jeg gleder meg til hundeutstilling i oktober:)
~ Kali ~ Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Hvilken hund har du Bambi? Jeg klarer ikke bestemme meg
*Bambi + spire* Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 Jeg har en engelsk setter tispe på 4 år, verdens vakreste Annbefaler disse hundene til folk som har god tid, elsker friluft og gjerne hvis du eller mannen din jakter, da det er en jakthund. Lette hunder og dressere, fantastisk lynne og tillitfulle, og vakre å se på Meen de trenger mye mosjon for å få dekket sitt daglige aktivitetsbehov:) www.canis.no der kan du lese om hunderaser og også trykke på rasevelger, da må du svare på en del spørsmål også hjelper den å finne hunderaser som passer til deg/dere:)
~ Kali ~ Skrevet 22. august 2010 #9 Skrevet 22. august 2010 Har vært mye innpå der etter søsteren min viste meg siden hun er hundeinstruktør ved siden av vanlig jobb, og har to vakre tisper en tervueren og en blanding, schæfer og labrador, på 13/14 og 7 år tror jeg passer tervueren nå i en ukes tid:) men er så mange fine raser å velge mellom så klarer ikke helt å bestemme meg
nelliik m/blå & rosa Skrevet 22. august 2010 #10 Skrevet 22. august 2010 For en koselig tråd dette var! Mens vi venter på å oppleve (baby)gleden (igjen).. Det er jo sååå myyyyye annet koselig å se frem til i hverdagen! Jeg gleder meg til både samboerens bursdag og vår sønns bursdag ) Elsker å glede andre! Og så lager jeg bursdagsgaver til lille blå, det er koselig å pussle med. Jeg gleder meg også over å oppleve nye praksistider i studien min. Og til å møte flere nyfødte babyer nært i venninnegjengen Ha en fantastisk høst og KOS dere masse! ;D
prøvende Skrevet 23. august 2010 #11 Skrevet 23. august 2010 Mitt lyspunkt er at vi forlovet oss da vi var i praha for 14 dager siden. Nå går vi og venter på ringene som skal være ferdige på fredag:) Gleder meg veldig til å få dem, slik at folk ser at vi har tatt det skrittet videre i forholdet. Ingen vet vi har forlovet oss enda, og kun min mor og søster vet at vi prøver og få barn. Har ventet på en spire i 1 1/2 år nå, så den 3 sept skal jeg på utredning hos gyn. Dette er jo også noe jeg ser fram til, og som jeg både er spent og gruer meg til på samme tid! Men blir godt å endelig få noen svar på hva som er problemet, og forhåpentligvis kan han hjelpe oss med å få en spire til å klamre seg fast!! Hold motet oppe i ventingen jenter, er helt sikker på at en positiv innstilling er et must!! Masse lykke til:)
prøverigjen:) Skrevet 23. august 2010 #12 Skrevet 23. august 2010 Ferie i sommer ble utsatt så nå skal ferien tas i september, da reiser vi bort, blir nydl.!
gulda Skrevet 23. august 2010 Forfatter #13 Skrevet 23. august 2010 Gratulerer! Så koselig!!! Og lykke til på utredning! Håper det fører til at dere snart får liten!
monca*84*j12 Skrevet 23. august 2010 #14 Skrevet 23. august 2010 Jeg gleder meg til JAKTA!!!! weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bare to uker igjen nå!!! Masse tid med vovvene og kjæresten min... + skog, natur og spenning!
Popelko Skrevet 23. august 2010 #15 Skrevet 23. august 2010 Uhu, fikk svar ang jobben jeg var på intervju for, og fikk den, så da ser jeg fram til å begynne der Oppstart er ikke før 1.nov., men regner med det går fort nok
gulda Skrevet 24. august 2010 Forfatter #16 Skrevet 24. august 2010 Gratulerer! Så utrolig gøy at det gikk bra for deg. Så spennende! Håper du kommer til å stortrives )
Dukkehuset Skrevet 24. august 2010 #17 Skrevet 24. august 2010 Mens jeg venter på babygleden kan jeg kose meg med de tre hundene mine, to fine gordon settere og en irsk setter... Så får vi håpe at samboeren min ikke er på jakt neste gang jeg har EL...
White*Angel Skrevet 24. august 2010 #18 Skrevet 24. august 2010 Jeg ser fram til tur til varmere strøk snart, det skal bli deilig! Ellers er det ikke så mye annet
alltid en sliter Skrevet 24. august 2010 #19 Skrevet 24. august 2010 Heisann! Jeg er forlover og hadde et kjempe kjekt utdrikkningslag i helgå. Så er d 3 ukers ferie om 1.5 uke,da ska vil til Tyrkia, ei uke i hytta og i bryllup til min beste vennine. Så er vi i gang me husbygging og en lien måned Så det er heldigvis en del som skjer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå