Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Har en på snart 4 som jeg tenker jeg kanskje må prøve noe slikt på Dere som bruker slike system kan dere forklare hvordan dere gjør det?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Jeg husker mamma gjorde det med meg når jeg var liten. Fikk et stjerneklistremerke for hver gang jeg la meg uten problem(ville ikke legge meg på kvelden), og når jeg hadde f.eks 20 klistremerker fikk jeg velge meg en liten ting på lekebutikken. Det funka hvert fall med meg
Gjest mphs Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Vi har akkurat innført det på 5 åring som enda ikke sover hele natta i egen seng. Etter 5 stjerner får hun noe hun ønsker deg. Her har hun heldigvis ønsket seg tur i badeland. Så i dag var vi og badet:o) Hun har hatt 5 netter på rad nå fra vi innførte det og det har hun aldri gjort:o)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 vi har brukt det med bleieslutt. første gangen fikk han pakke etter 6 klistremerker, så 15 klistremerker (Han får klistremerke hver gang han tisser på do). Nestegang blir det etter at han har bæsjet x- antall ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå