Gå til innhold

76 dager igjen! Hvor mange dager igjen jenter?


Kerridwen-fødeklar

Anbefalte innlegg

Det nærmer seg med stormskritt. Føler meg ikke helt klar mentalt sett ennå, så det er godt det ennå er noen uker igjen. Samtidig føles det lenge til med tanke på bekkenløsning og andre plager som har begynt å melde seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har egentlig 78 dager igjen, men blir jo satt i gang før, så har ca. 51 dager igjen.

 

Og er IKKE klar enda for at de skal komme.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

86 dager igjen her... det høres jo ganske lenge ut men det er egentlig ikke det!! har termin 27. Nov og føler meg IKKE klar for at ho skal komme ut av magen enda. Det føles absurd å tenke på at det er ei jente inni magen som skal ut om under 3 mnd. og snu hele livet vårt opp-ned. Tror jeg innbiller meg at jeg skal være gravid alltid.. er blitt så godt vant til det. Har jo den berømte vugge-gangen godt innøvd og dulter stadig borti ting med magen og er blitt vant til den ENE sovestillingen... hmmm... blir rart å kunne sove som man vil igjen, og ikke dulte borti alt mulig og kunne gå litt mer grasiøst enn ei and!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 72 dager igjen:)

10 uker i dag... merker at sommerfuglene flakser litt ekstra med vingene for tiden ja...:) hehe

Men gleder meg enormt mye :)

Ja plagene er der, men jeg har vært heldig så jeg skal ikke klage på at jeg har vært altfor plaget i dette svangerskapet...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag, 4 september, har jeg 84 dager igjen til temin som er 27 november. føles ikke lenge til egentlig, tror det kommer til å gå fort. jeg er i full jobb som jeg i tillegg er forholdsvis ny i så dagene flyr av sted foreløpig.

håper alle har en fin og avslappende helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, nå har jeg egentlig 66 dager igjen, men blir da 45-55 dager igjen, og er fortsatt ikke klar for at de skal komme.

 

Dette svangerskapet har gått alt for fort, blir vel sånn når man har to små fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...