Gjest vinterbrud Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Alcudia er veldig barnevennlig og rolig med ei langgrunn sandstrand.Vi var der før i sommer og storkoste oss. Vi lå på Orcidea Playa hotell ved stranda og sentrum. Dere trenger ikke ha med noen badeleker dit,da det selges overalt i sentrum. Matbutikken Spar har butikker i Alcudia,så det er lett å få handlet det en trenger.
Gjest Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Alcudia - Sun Wing Resort. Genialt med småbarn :-)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Alcudia:) Synes også det er koselig å leie bil og dra litt rundt, bl.a inn til Palma
mamma`n til 3 gutter Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Reiser snart til Cala Bona, så kan jo ikke skryte av det før jeg har vært der. Men har hørt veldig mye bra om plassen og gleder meg veldig til å reise dit!!! Har tidligere vært på Alcudia, og det var veldig barnevennlig og fint der også da Liker Mallorca jeg
ღMadame_mim ღ Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Jeg reiser til Alcudia i midten av september :-)
Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 23. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2010 Hi her. Vi har bestilt reise til Alcudia og gleder oss stort. Men jeg lurer på om dere som har vært der, og på Mallroca generelt, har noen tips til fine steder å dra (vi skal ha leiebil), artige ting å gjøre, gode plasser å spise etc etc.
ღMadame_mim ღ Skrevet 23. august 2010 #9 Skrevet 23. august 2010 Hvilket hotell valgte dere da? Vi skal på dette: http://www.apollo.no/no/hvor-vil-du-reise/europa/spania/mallorca/alcudia/accomodations/pages/prinsotelladorada.aspx Synes bassengområdet der er så fint! Reiser i midten av september så dersom ikke du reiser før det så kan jeg komme tilbake om tips da :-)
Let's hear it for the boys! Skrevet 23. august 2010 #10 Skrevet 23. august 2010 Oppe i fjellene ligger det en landsby som heter Valldemossa som er utrolig koselig. Verdt en tur! Ellers er mitt eneste tips å IKKE dra til Magaluf/Palma Nova.
Let's hear it for the boys! Skrevet 23. august 2010 #11 Skrevet 23. august 2010 Og selvfølgelig Palma.
Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 23. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 23. august 2010 Takk for tips! Noen flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå