Gå til innhold

Fæl lukt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått så grusom lukt fra underlivet,som har kommet og gått de to siste mnd..Det lukter som reker,og jeg var sikker på at det var bakteriell vaginose..Men legen har tatt en crp av meg som var negativ så da er det vel ingen bakteriell infeksjon...Noen som vet hva annet det kan være..???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ustabil PH balanse? prøv Lactal som på reklamen. Det kan ikke skade å prøve iallefall!

Skrevet

Takk for svar! Det er vel ikke farlig å ta det i svangerskap? er 33 uker gravid

Skrevet

Hmmm tror ikke det, men hør på apoteket for sikkerhetsskyld :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...