Gå til innhold

Oj!! Denne vogna var spesiell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss... Lurer på hvordan den er på vinterføre... :)

Skrevet

Synes den var veldig fin, kunne hatt den i stua som evnt erstatning for vugge eller noe sånn :) Men tror ikke jeg hadde tatt den med meg på trilletur ;)

Skrevet

Der ble den solgt også gitt.

Skrevet

helt vanlig vogn fra 90-tallet. søstra mi hadde akurat sånn. Og naboen våres på den tiden haddehelt lik. Bare den ene vbar rosa og den andre var blå.

Skrevet

Med sånn kurv ???

Har aldri sett sånne jeg. Så veldig amerikansk ut.

Skrevet

Yes! Fletta hvit kur, og rosa skin/skay på resten. :o)

Den gangen var jeg 8 år så jeg syntes den vogna var helt nydelig, nå 20 år senere er jeg ikke like imponert ;o)

Skrevet

Jeg digger Silvercross og Inglesina sine gammeldagse vogner, men turde ikke kjøpe noen av dem da jeg fikk nr. 1 og 2. Nå 5 år etter sistemann har jeg bestemt meg for å kjøpe en av dem om spiren sitter så lenge at det blir en levende baby ut av det...

Skrevet

Søstra mi hadde også en slik vogn til sin datter. Hun kjøpte den brukt, i 1991.

Den er veldig bred. Husker en gang at hun ikke fikk vogna inn på toget (dette var de gamle togene på Østre linje), så måtte stå i en godsvogn fra Ski til Oslo :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...