Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23953592 Ei skikkelig "bløtkakevogn" Litt søt også da. Har aldri sett en sånn som ordentlig vogn før. Kun som kurv med evt pyntehjul .-)
MissAntrop Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Jøss... Lurer på hvordan den er på vinterføre...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Synes den var veldig fin, kunne hatt den i stua som evnt erstatning for vugge eller noe sånn Men tror ikke jeg hadde tatt den med meg på trilletur
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 helt vanlig vogn fra 90-tallet. søstra mi hadde akurat sånn. Og naboen våres på den tiden haddehelt lik. Bare den ene vbar rosa og den andre var blå.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Med sånn kurv ??? Har aldri sett sånne jeg. Så veldig amerikansk ut.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Yes! Fletta hvit kur, og rosa skin/skay på resten. ) Den gangen var jeg 8 år så jeg syntes den vogna var helt nydelig, nå 20 år senere er jeg ikke like imponert ;o)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 Jeg digger Silvercross og Inglesina sine gammeldagse vogner, men turde ikke kjøpe noen av dem da jeg fikk nr. 1 og 2. Nå 5 år etter sistemann har jeg bestemt meg for å kjøpe en av dem om spiren sitter så lenge at det blir en levende baby ut av det...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #9 Skrevet 22. august 2010 Søstra mi hadde også en slik vogn til sin datter. Hun kjøpte den brukt, i 1991. Den er veldig bred. Husker en gang at hun ikke fikk vogna inn på toget (dette var de gamle togene på Østre linje), så måtte stå i en godsvogn fra Ski til Oslo )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå