Gå til innhold

Far som ikke ringer barna på bursdagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig vanlig å ikke ringe barna sine når de har bursdag ?

Greit nok at han ikke har lyst til å stikke innom på besøk og levere pakker, vil heller vente til de er på samvær hos han. Men han ringer ikke engang, så når barna spørr etter pappa så må jeg finne på unnskyldninger slik at de ikke blir såret av at pappa glemte dem.

Trodde det var en selvfølge at man kontakter barna sine på bursdager ?

De har egne mobiler så ikke slik at han hadde trengt å snakke med meg engang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan desverre ikke tvinge noen til å bry seg....:(

Skrevet

Faren til datteren min ringte ikke henne på bursdagen hennes, jeg syns det var kjempe dårlig gjort. Men han skjønte ikke helt hva problemet var.

Ikke spurte han om besøket fra barnehagen eller noe. Ikke tilbød han å hjelpe, betale noe, ingenting.

Noen er dessverre bare litt sløkket! :-/

Skrevet

Du har også mødre som er så sprengt i hodet at de tror de har enerett på barna ved spesielle anledninger.

Far har fått inn i samværskontrakten at fødselsdagen skal være annahver gang hos mor og far i tillegg til høytidene. Likevel greier mor å invitere en haug av vennene fra barenhagen til selskap hjemme hos seg når kontrakten sier at barnet da skal være hjemme hos far. Far hadde også planlagt selskap og invitert vennene fra her vi bor. Mor vant, for ho henta barnet tidligere fra barnehagen, når far kom var ikke barnet der. Når far prøvde å ringe så slo hun av telefonen. Nå far ringte på døra så låste hun den.

Far måtte reise hjem og gråtkvalt fortelle fødselsdagsgjestene etterhvert som de kom at fødselsdagsbarnet desverre ikke kunne komme.

Idioti går ikke på kjønn...

Skrevet

HI her,

Nei stemmer det at idioti går ikke på kjønn, en avtale er en avtale. Enig med deg der.

Skrevet

Hadde ikke latt mor sluppet hunna her ivertfall. Hadde dratt henne inn på familiekontoret tvert! Ikke talom om hun skulle ha sluppet unna. Dessuten har hun ikke lov til og sabotere samvær..Tror jeg hadde blitt så forbanna at jeg hadde gjort noe drastisk her alltså....Stakkars far!

Skrevet

Min mann ringte datter hee morningen, ingen hjemme, han ringte mora sin mobil, ikke svar, og han ringte dattera sin mobil, rett på svarer.

De var ute å feira og hadde glemt telefonen, jentas var ødelagt visst nok. Nå funker den, og det er tilsvarende vrøvl for alle ungene både med bursdag og jul.

Skrevet

Jeg hører stadig om fedre som ikke ringer sine barn når de fyller år. Noen glemmer det, mens andre ikke vil ringe av ulike grunner. Begge årsaker er uansett helt idiotiske og minner meg om en utrolig barnslig oppførsel. Det er jo barnet det går ut over.

Jeg må si det at om min eks ikke hadde ringt da hadde det blitt helvete på jord. Jeg hadde nok ringt rundt til hele min eks familie og sagt at de burde minne sin sønn på å ringe bursdagsbarnet.

Det er vanlig å ringe! Og når barna er så store at de har egne mobiltelefoner sitter dem gjerne igjen med spørsmål som ; hva er galt med meg siden pappa ikke vil si gratulerer med dagen.

En skam!

Skrevet

HI her,

All ære for at han prøver ihvertfall, det er noe annet når far bryr seg ikke om å forsøke engang.

Hadde fått barnet sitt på telefonen innen 10 sekunder jo. Ikke helt det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...