Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Fra å gå fra hverdag der det skjer mye... jobb, barnehage, henting, bringing, middagslaging og litt kos med barna skulle jeg ha gleda meg til helg, men nei... Samboer våkner ALLTID sur på lørdagen, for da vil han helst sove lenge, slappe av, og han blir sur bare unga åpner munnen. Skulle nesten tro at han ikke ønska barna der altså! Han er også sur på meg pga at jeg vil dele likt på ting. F.eks: Han vil gjerne sove lenge i helgene, men det vil jeg også. Men om jeg kommer med forslag om å sove hver sin dag, nei det gidder han ikke. Han hater likestillingen min, men det er faktisk ikke likestilling i vårt hjem for tiden. Barna våkner jo i helgene, men han ligger bare der. Sover. Da må jeg alltid opp først. Han ligger å drar seg. Jeg går inn og spør om han skal stå opp. Får et: "mmmjjaaaa" til svar. Så sovner han igjen. Det går 10 min så spør jeg om han skal ha frokost, og at den står på bordet. Da blir han sur pga jeg maser på han. Så er HELE dagen ødelagt, og alt er MIN feil ifølge han...! Han er sur fordi vi MÅ stå opp på likt... men skal han alltid sove da?! ARGHHHHH!!! Jeg kunne fortsatt og fortsatt på slike ting som dette! Lurer på om jeg faktisk hadde fått det enklere alene av og til... Vet ikke hvor jeg vil med dette, men det plager livet av meg! Jeg jobber også. Jeg har barna mest. Jeg gjør ALT i dette huset.... skulle gjerne hatt en mann som så mine behov noen gang RÅD?!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Og det er HELGENE du hater...? Si til daukjøttet at han får gjøre litt nytte for seg eller komme seg ut.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Spenn ham ut, og la ham ha samværshelger, så er han nødt til å dra ræva si opp å stelle med unger.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 ikke like lett å spenne han ut. Det hadde vært jeg som måtte ha flytta uansett. Vi har det bra sammen, men hans behov er tydeligvis viktigere enn mine. Jeg må jo snakke med han. hi
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Hva med å dra bort en helg. Eller overnatt hos en venninne, å la ham ta ungene enten hele helga, eller en av dagene, så kanskje han får øynene opp da at du også trenger å få sove ut en morgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå