Gå til innhold

Hvordan ser barna deres ut, og hvem ligner de på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våre barn er en god blanding av oss begge. De har farens farger (han er afrikansk), altså brune øyne, mørkt hår og gyllen hud, men også mange av mine trekk i ansiktet. Vi får ofte høre at det er merkelig hvor mye de ligner på oss begge, selv om det vel egentlig er ganske vanlig at barna ligner på begge foreldrene litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min er som snytt ut av nesa på faren sin, men har min øyenfarge.

Skrevet

Jenten min på 3, ligner mest på meg. Lik hårfarge, krøller, brune øyne. Nesten kopi av meg da jeg var på hennes alder.

Samtidig har hun mange trekk fra faren. Men hvis jeg måtte si en person hun lignet mest på, så måtte det vært meg.

Skrevet

Begge ungene ligner pappaen sin. Glad jeg har født dem så jeg vet de er mine.....

Skrevet

Mitt barn er som snytt ut av nesa på sin far og har vært deg siden dag 1. I tillegg ganske lik sin tante (fars søster).

Skrevet

Førstemann: lik meg

Andremann: lik far sin og søstera hans. Ja, jeg er glad jeg har født han slik jeg vet han er min :P

Gjest eelis+kian
Skrevet

Gutten min har mørkt hår, nesten svarte øyne og ganske mørk hudfarge (pappaen er fillippinsk). Han er ligner egentlig ikke på verken meg eller pappaen, men har jo selvfølgelig trekk fra oss begge.

Det blir spennende å se hvordan han blir når han blir eldre :-)

Skrevet

*snytt ut av nesa på faren sin*

GRØSS, for et uttrykk... Går det an å forby et uttrykk tro?

Skrevet

Gutten min er veldig lik meg, men har pappaens farger. Han er latin-amerikansk:)

Skrevet

Min gutt har vært veldig lik meg helt fra fødsel, er 1,5 år nå. I perioder har han vært helt lik meg som liten når vi ser tilbake på bilder av meg. En periode var det også lett å se trekk fra pappaen, men så gikk han over til å bli mest lik meg igjen.

Han har ikke lik øyefarge som meg, også er han litt mørkere i håret enn jeg var, så det har han nok fra pappaen.

Skrevet

Jenta er en blanding av sin farmor og min søster. Mørk og lang, litt keitete i bevegelsene. Men mitt lynnet.

Gutten er snytt ut av nesa på meg, lys og vilter, min kropp. Men han er ikke lik noen i lynnet

Skrevet

1 fødte lik faren og sin fars søster. Men har ei blandig av hudfargen. Nr 2 lik meg og faren og helt lys huden. Nr 3 lik meg og faren og har farens hudfarg veldig søsken lik nr 2 men er mørk i huden. Alle har brune øyner etter faren. Er gift med en fra iran. Alle 3 barna har brunt hår. Faren er svart i håret og jeg er blond.

Skrevet

De aller fleste sier at han er veldig lik pappa`n sin. Jeg ser det jeg også, men jeg ser også veldig mye likhet med dattera til søstra mi. Når han var mindre lignet han veldig på broren min. Meg ligner han ikke på i det hele tatt.

Skrevet

Barna ser ut som på bildene i min profil: 3 blonde og blåøyde, og en med brune krøller og blå øyne.

Eldste likner meg. Jenta likner faren. Nestyngste har mine lyse farger men ansiktstrekk fra begge. Yngste likner pappaen og hans søsken.

Skrevet

21:25 her skulle ikke være anonym

Skrevet

Jenta mi har mørkebrunt hår og blå øyne. Hun er veldig lik meg som barn, knapt mulig å se forskjell på bilder av henne og meg selv som småbarn. Hun er også veldig lik meg i personlighet.

Skrevet

Jenta mi er lys, har blå øyne og er billedskjønn og sjarmerende:)

Er mest lik meg, mormoren og oldemoren sin:)

Har ingen likhetstrekk fra pappaen.

Fått mitt lynne også. Hissig, bestemt og smiler alltid:)

Skrevet

Vi har en sønn, han er bare 6 månder enda. Han har foreløbig pappas mørke hår, og mine blå øyne. Mange sier han ligner på pappan sin, og noen sier han ligner på meg :-)

Skrevet

jenten min er 4 år, ligner meg i ansiktet og arvet farens hår (Store krøller) han er irsk og jeg norsk. Mørk blond og brune øyner ( som hun har arvet fra meg)

Skrevet

Gutten vår er ikke gamle karen akkurat. Bare noen få mnd. Men han har hele tiden lignet mest på faren sin og hans familie. Men nå ser jeg at øynene hans blir mer og mer lik mine! Så det ser ut til at han får ansiktet til faren sin, men med mine øyne! Litt rart puslespill, men du verden så søt han er! :)

Skrevet

Eldstemann har lange, mørke øyevipper, søt lita nese, store knallgrå (!) øyne. brede lepper og mellomblondt hår. En håndfull ganger har folk sagt at han ligner på sin far, ellers sier alle at han er utrolig lik meg. Ser det selv også... ;)

Minsten har også store øyne, men blå. Hun har noe blondere hår enn storebror, men ellers mange av de samme trekkene som ham. Hun ligner forøvrig egentlig samtidig utrolig mye på sin far, uten at det gjør henne mindre lik meg/sin storebror.

Mine barn har ikke samme far, så jeg er igrunnen svært godt fornøyd med at de er såpass like som de er. Vi får stadig kommentarer om at de ligner utrolig mye på hverandre, og at lillesøster er en feminin utgave av storebror. Herlig at de, tross alt, er såpass like! :)

Skrevet

fin blanding. Det blonde håret har hun fra meg, men krøllene er fra faren, øynene er lik mine, øyenbrynene faren sine. nesen er fra meg, ørene fra far, munnen er lik min. og så er hendene hennes helt like mine :)

Skrevet

Hvor ellers skulle han komme ut fra faren sin, det er jo ikke akkurat som pappaen har en vagina. Hallo??

;-P

Skrevet

når dere snyter dere, og ser i papiret, er det som å se seg i speilet det eller?

Skrevet

Min gutt har lyst hår, blå øyne som meg, og faren sitt sjarmis-smil. Folk sier han er en god blanding av oss begge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...