3 snart 4 barns mamma 😀 Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 er det noen som har opplevd at 4 åringen har vært opptatt av døden , er dette normalt???
♡ A & E ♡ Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Eldstemann snakket mye om døden før ferien, hver morgen på vei til barnehagen var det en haug spørsmål og tanker. De rareste ting kunne han spør om. Nå har det roet seg litt igjen
3 snart 4 barns mamma 😀 Skrevet 22. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2010 okey, synes det er litt ekkelt, er redd det er for at jg kanskje feks har saggt pass deg når du går over veien så du ikke blir påkjørt for da kan du dø, har alltid fortalt han ting slik som det er, synes ikke det er noe vits i og ikke si ting som det er:(
rosa og en blå Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 mener det er helt normalt. en gutt på 3 år, sa at han savner sin bestemor, hun er dø i himmelen. (døde når han var 2) jenta mi sa i dag. 4år: " syns såå synd i tordivelen, han døde fra mammaem sin" og fikk vite at det var snakk om en tordivel som døde på torsdag. har mange flere eksp.
3 snart 4 barns mamma 😀 Skrevet 22. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2010 ok, ja for alle gangene snakker han om oldemor som er død, hvor er hun? hvorfor? hva gjør hun? osvosv men han var jo bare 1,5 år ca da hun døde kan han virkelig huske ting fra da vi var på sykehuset og møtte henne siste gang? ( hun var da ikke våken var 6 timer før hun sovnet inn.
simbax Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Vår 4-åring er også opptatt av det om dagen, og han er veldig redd for at jeg (mamman hans) skal dø :-(.... Jeg prøver å berolige han og si at mamma ikke skal dø nå... -Man kan jo ikke akkuratt si til en 4-åring at man ikke vet hva morgendagen bringer!! Jeg vet ikke hvorfor han er så opptatt av det om dagen. -Ingen rundt oss som har dødd siden han var 1 år iallefall.. Kanskje de har pratet om det i barnehagen :-)!?
3 snart 4 barns mamma 😀 Skrevet 22. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2010 vet det var tema i påsken i vår bhg iallefall . er sikkert normalt dette hehe, takk for alle svar:)
Tommage♀♂ Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 Datteren min har snakket mye om døden ja. Hun lurer på når jeg skal dø, om jeg dør når hun blir voksen osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå