Gå til innhold

noen her som støper sine egne acrylnegler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt helt av på ebay i dag og bestilt meg acryl støpesett med alt inkludert :-) Bestilte også primer i tillegg.

Noen som støper selv her og som har tips til hvordan få det bra til selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støper selv, men i gele..Er ikke så glad i acryl da jeg syntes acryl tåler mindre og du fortere får luft under neglen samt at den løsner fortere.Og for å ikke snakke om at det stinker helt forferdelig.

Gelenegler føles også mere naturtro ut.

Eneste positive med acryl er at du slipper uv lampe.

Har du støpt på deg selv før? Du vet at du må jobbe rimelig kjapt da det stivner fort..

Har sett flere uerfarene som har støpt på seg selv og det ser ikke mye pent ut.

Skrevet

jeg har støpt på meg selv før med utrolig varierende resultat hehe.

Har også forsøkt meg på Gele men tror uv lampen jeg hadde var av den mer dårlige typen. Den herdet aldri slik den skulle..

Har tittet litt på youtube og lest litt tips her og der, og fått meg noen aha opplevelser på hva jeg kan ha gjort feil sist gang jeg forsøkte meg på å støpe selv.... så jeg får heller bare satse på at øvelse gjør mester hehe

hva slags uv lampe er det du har?

Skrevet

Hehe..Hovedsaklig er forarbeidet det viktigste for best mulig resultat..Og bra teknikk kommer du inn i etterhvert når du har øvd deg en stund..Er jo mulig å kjøpe plastikk hånd til å øve deg på også.

Jeg bruker kun produkter samt uv lampe fra ibd (samme merket de bruker på tonelise akademiet) Er superbra produkter.

Var forøverig ikke meningen å være anonym..

Skrevet

Ja, jeg har gjort dette, men ikke på lenge :) Husket bare at det var viktig å ikke støpe de så alt for tykk, for da måtte jeg file så lenge! :)

Har du en link til det settet som du har bestillt da?

Skrevet

jeg støper egene negler. det blir veldig fint, men måtte file ganske mye i sarten. har acryl.

men de sitter ikke på så lenge. 4-5 dager bare, blir lett luft under, men har bare gjorte det 10 ganger eller noe, så regner med at jeg blir flinker etter vært :)

Skrevet

4-5 dager? Det var ikke lenge da! Da jeg støpte satt de på til jeg filte dem bort. Jeg måtte fylle etter når de vokste ut, så de kunne sitte i månedsvis. Filer du neglene dine før du støper oppå dem da?

00:16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...