simsalabima Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Jeg har funnet meg en ny jobb som jeg ønsker å takke ja til, men har fødselspermisjon. Er det slik at oppsigelses tiden går mens jeg har permisjon, eller må jeg tilbake til min gamle jobb å jobbe der 3mnd for så å kunne begynne i min nye jobb? Håper noen vet...
Gjest Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Du kan si opp når som helst og du trenger ikke gå tilbake i gamlejobben, såfremt du sa opp i god nok tid.
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Oppsigelsetiden løper mens du har permisjon. Du må ikke tilbake i jobben for å jobbe ut oppsigelsetiden. Jeg sa opp min jobb i permisjonen også.
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Oppsigelsetiden løper mens du har permisjon. Du må ikke tilbake i jobben for å jobbe ut oppsigelsetiden. Jeg sa opp min jobb i permisjonen også.
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Oppsigelsetiden løper mens du har permisjon. Du må ikke tilbake i jobben for å jobbe ut oppsigelsetiden. Jeg sa opp min jobb i permisjonen også.
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Oppsigelsetiden løper mens du har permisjon. Du må ikke tilbake i jobben for å jobbe ut oppsigelsetiden. Jeg sa opp min jobb i permisjonen også.
Monajenten Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Hihihi, følte du for å poengtere moota? :-D
Gjest Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 kanskje hun skjønte poenget, haha. Nei, da. Nettet på dinbaby er supertregt om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå