Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Så noen veldig fine støvletter på dinsko, men det er med litt hæl.. Prøvde å finne de på nett så jeg kunne vise link, men fant de ikke på nettsiden deres. Kan jo prøve å forklare de da; De er i brunt skinn, slike "halvhøye" til litt opp på leggen. Hælen er slik firkantet "kloss" så blir ikke vanskelig å gå på Tenker selve hælen er 3-4 cm jeg. Tuppen er butt og avrundet- ikke spiss. De hadde noen sorte også, men de var spisse og med noen nagler på... Hælen var også mer spiss og kan tenkes å bli vanskelig å gå på for småjenter;) Jeg syns selv de brune var fine og datteren vår har så lyst på de, men er det greit med en 8-åring og "høy"hælte sko? Nå har hun små føtter i forhold til de i klassen (bruker 31) og de starter på str 30, så de er vel beregnet på slike småjenter, men er likevel litt usikker;) Jeg prøver å la de være barn så lenge som mulig i klesveien. Har til nå klart å handle klær uten problem til henne, men sist vi var i byen skulle hun få velge seg noe på HM siden søsteren hadde fått en del til skolestart og da fant hun ikke noe hun likte der.... Endte med at hun ville på Wow og der fant hun klær hun likte:) Tror ikke hun bryr seg egentlig om merket, men vet jo hva hun vil ha i forhold til utseende på klær og sko:) Hva mener dere ang disse støvlettene?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Regner med at andre i klassen hennes har slike hæler allerede. Nyere forskning viser jo at det slettes ikke er så skadelig for føttene som man tidligere har antatt, så det er helt opp til deg og hva du mener er riktig. Om de ser respektable ut ellers, og hun får til å gå i dem så gjør det vel ikek så mye. Tidene forandrer seg. Da jeg ville begynne med sminke i en alder av 14 år, var mine foreldre halvt i sjokk, for sminke brukte man jo ikke så tidlig. Da var jeg sist i klassen min.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Takk for svar;) Ja- støvlettene var fine ellers- ikke "røffe" som de sorte med nagler og spisse tupper- for det hadde jeg aldri latt henne få! Jo da- tidene forandrer seg, og jeg vil jo henge med på et vis:) Men er litt engstelig for at andre foreldre tenker sitt om datteren min også... Det inrømmer jeg! Er kanskje ikke så ille da:)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Takk for svar:) Ja- støvlettene var søte og fine de- eneste var hælen som gjorde meg usikker... Er sant det at ting kommer tidligere nå og jenta går jo i 3.klasse nå Hi
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Hehe, trodde ikke jeg fikk postet svaret første gang så svarte en gang til å da gadd jeg ikke skrive så mye;) Hi
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Hva skal hun bruke dem til da? Jeg ville ikke kjøpt dem som hverdagssøvler, for å bruke dem på skole eller SFO for eksempel, til min datter. Da bør hun få ha støvler som er gode å leke i. Hvis dere derimot er på jakt etter ene penstøvler som bareskap bukes når det er noe spessielt ser jeg ikke noe galt i det. Til og med min 5 åring har pensko med høy hel. Det er stor stas ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Tanken er at hun ev. skal få bruke de til skolen de dagene de ikke skal på tur el. Selvfølgelig hvis det er fint og tørt høstvær:) Snuppa her er nå så "stor" at hun ikke løper i søle osv i frimin. mer. Hun står mer å henger med vennene;) Hun skal selvfølgelig ha både gummistøvler, joggesko, og etterhvert varme vinterstøvler som er til lek:) Hun er ikke på sfo mer, så det er mest snakk om da til og fra skolen. Har støvler der til lek også... Men er jo en tanke og bare ha de til "pent" som besøk og byturer, men det blir jo ikke så mye av det i hverdagen egentlig og jeg kan tenke meg at hun gjerne vil vise de frem og bruke de på skolen... Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå