Gå til innhold

ikke fått fødeplass enda!


tannimor

Anbefalte innlegg

jeg er nå i uke 15 med veldig usikker termin 21 feb. dette er 3. fødsel og husker ikke hvordan ting ver forrige gang!

Burde jeg ikke fått brev om fødeplass og time til ultralyd innen nå?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer litt på det med fødeplass selv. Var på 1.gangs kontroll i går, men da snakket vi ikke noe om det. (Noen som vet hvordan dette fungerer i Trondheim?) UL sendte legen min inn søknad om da jeg var som kjappest innom i uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Trheim føder man på St.Olavs, føde Øst eller føde Vest, alt etter hva som er postnr. Har du jordmor i Trh, så er det bare å høre med henne. De har den informasjonen klart. UL får man på Kvinne-Barn Senteret i 5 etg, svangerskapspoliklinikken. Man får også en omvisning på føden etterhvert i gruppe hvis jeg ikke husker helt feil.

Jeg er i uke 16,måtte ringe svangerskapspol i går og høre om de hadde mottatt henvisning om UL fra FL, da hadde jeg fått time. De hadde ikke snedt ut time og info enda.

TLF til svangerskapspol:72 57 49 16.

 

Håper det ga noen svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ringte ullevål i dag, og fikk vite at de ikke har mottatt noen søknad! Ullevål er fullt så jeg må mest sansynlig til asker/bærum eller ahus! kjenner at det ikke var helt det jeg ønsket å høre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sendte du inn svar? Legen sendte da jeg var der i tis 17 aug, fikk svar i går man 25 om at jeg hadde fått plass. UL 30 sep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...