Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Nå er jeg sår i hele underlivet, hele veien rundt og ned mot baken, er sårt og tørke seg både her og der, føler meg hoven og øm. Kan ikke si det klør, men det er ømt, svir smålig og kjennes unormalt varmt ut. Har ingen illeluktende utflod og ser ingenting som skal tide på at det er sopp. Går på antibiotika kur nå for en urinveisinfeksjon..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Kan du være allergisk mot antibiotikaen du går på?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Er du sikker på at det ikke er herpes`?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Har du behandlet deg for sopp? Antibiotika kan gi heftige soppinfeksjoner, og min erfaring er at det etter hvert blir ganske jævlig, sånn som du beskriver. Jeg ville prøvd en runde med Canesten.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Ja er nok det. Snakket med legevakten og forklarte hvordan det var og sa akkurat det samme, at det hørtes ut som om at jeg hadde fått en ordentlig soppinfeksjon. Får ringe gynekologen på legesenteret mitt imorgen og forhåpentligvis kommer jeg inn samme dag. Nei sopp er ikke noe gøy har jeg funnet ut av iallefall. Men det er nok atibiotikaen som har gjørt at den har kommet.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Du trenger ikke legetime. Du kan fint kjøpe canesten stikkpiller og salve reseptfritt på apoteket:)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Ring legen og be om 2 stk Diflucan, ta først en og så den andre etter 1 ike. Dette er en tablett som skal svelges, den er mye mer effektiv enn Canesten. Men du må ha resept, noe som ikke pleier å være noe problem. Du kan be legen faxe den til apoteket. God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå