Gå til innhold

Dette har rett og slett vært dagen fra helvete!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er dagen da jeg savner tida uten unger. Sukk...

Mine er 6,5 år og 3,5 år, og de har vært som hund og katt både i går og i dag. Og i dag har i tillegg eldste tøyd grensene max. Hører ikke på en eneste beskjed han får, og somler med vilje med alt! Han har holdt på sånn i 12 timer i dag.

Nå på slutten av dagen er jeg ikke stolt av mine prestasjoner som mor akkurat. Jeg har blitt så innmari sint! Jeg tror nesten ikke jeg har kjent meg så sint på barna mine før som jeg har vært på eldste i dag. Og han har jammen fått høre at jeg har vært sint og. Jeg kan ikke huske å ha vært så sliten og følt meg så jævlig etter en dag som i dag.

Så nå sitter jeg her og har bare mest lyst til å rope skrike å få ut all frustrasjonen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en fæl dag for deg dette. Det hørtes egentlig ganske kjent ut også. Vi har vel alle hatt våre dager som ikke er så gode og kjefter litt (for) masse på barna hehe =)

Start med rene ark imorgen =)

Skrevet

Det hjelper ikke akkurat at min mor blander seg oppi heller. Grrrrr!!!

Trenger en goooood natt søvn for å få en bedre dag i morgen kjenner jeg.

Skrevet

Skjønner hva du mener! Vi har hatt våkenatt med minsten, og sovna kl 3, og var oppe kl 7. Han var av en eller annen merkelig grunn (?!?!) så trøtt at han la seg igjen i 8-9-tiden, og vi sov begge igjen til 11. Han er så vanvittig turbo, bråker, hyler, skriker, roter, knuser, ødelegger og bråker, og tar ting han ikke får lov til. Lekene står urørte, men det ser allikevel ut som noen har sluppet en bombe oppi lekekassa. kl 18:45 var han ferdig med dagen sin, og stupte i seng. Jeg segnet om på sofaen, ute av stand til å røre en finger.

Ekstremt slitsomt, men må jo bare bite tenna sammen.

Skrevet

Har hatt d sånn en periode jeg nå. jeg er veldig tålmodig av meg,men blir sliten av all tilrettesettingen. mine gutter går ikke sammen, de er 3 og 5 år. Minstemann er VELDIG aktiv og sterk,elste terger, så da blir d krangling,roping,springing, slåing mm. når vi er ute går d greit,bare litt av å t liksom.

men jeg sliter med at jeg føler meg som en dårlig mor fortiden,selv om jeg gjør alt for gutta,men føler at d ikke er bra nokk. skriker etter de har lagt seg rett å slett.

Men man skal vell ha slike perioder som mor..

Håper dagen din i morgen blir bedre:):) og god natt til deg:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...