Gå til innhold

Hmm, hva er oddsen : Coop Medlemstilbud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøre ut på OBS i morgen tidlig for å få med med et bra ulltilbud.

De har alltid begrenset antall, og jeg vet at om jeg venter til ettermiddagen, da er de utsolgt.

Meeen så er det jo vanlig at de ikke får inn tilbudene i tide også da... Det står at de skal selges fra i morgen av.

Og det er et stykke å kjøre.

Hva tror dere ? Bomtur eller blir det ull ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville kjørt litt utpå formiddagen! :) Men de skal også selge ullprodukter på bla Prix! :)

Skrevet

Kan du ikke bare ta en telefon før du kjører da?

Skrevet

Det er folk på jobb fra åtte, og butikken åpner vel ni, så du kan jo ringe først?

Skrevet

Janus ullundertøysett til 169 for begge deler. til barn.

Ord pris er 379

Skrevet

Ser på kundeavisen for "min" butikk nå og der står ikke det tilbudet... står riktignok 169,- per del men...

Og ser på alle Janus prisene at det er jo bare juks og fanteri. Blåser opp prisene som et tilbud når jeg veit det er den samme prisen dem har året rundt... Gjelder min Coop butikk da, veit det kan være ulike tilbud på forskjellige steder.

Skrevet

Det står i et eget medlemsblad jeg fikk. Der det også står regnet ut hvor mye oppsparte kroner man har.

Kikket på stillongser forrige uka, og de kostet da 179 kr.

Så 169 for et sett er rimelig !

Skrevet

Alle coops butikker skal ha disse tilbudene. Så om du ikke rekker det på Obs kan det jo være at Mega, Prix, Marked eller noen andre kan ha?

Jeg tenker ta en tur ut i lunsjen i morra og hamstre litt ull:)

Obs skulle ha noen ulldresser og annen ull også på tilbud. NOE må de vel ha igjen når du rekker dit ;)

Skrevet

Det er utgåtte farger som kommer på tilbud.

Tipper du finner de på tilbud på nettet utover høsten også. Om det skulle bli bom.

Janus kommer (har kommet) med noe sprekere farger.

Jeg har ikke opplevd at de medlemstilbudene har vært forsinket tidligere.

Ukestilbudene er det vell noe annet med? Medlemstilbudene er antagelig planlagt lenger i forveien? Eller så er det tilfeldigheter ute å går ;)

Skrevet

Akkurat det med farger på ullundertøy må da være knekkende likegyldig, vel! Jeg skulle absolutt tatt meg en tur på Obs i morgen hvis det ikke var for at skuffene er fulle av tidligere innkjøpt.

Eller kanskje jeg skal ta meg en tur og kjøpe julegaver? Det hadde vært en ide!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...