Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 her har det faktisk ikke skjedd noe, første året ble det slutt med barnefaren, siden har det stått stille. bor i samme hybel, ingen mann, har heller ikke opplevd så mye. livet mitt står stille. gutten min er snart 6 år , hjelp
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Fått to barn til. Avsluttet utdanning. Flyttet. Startet byggeprosjekt. Reist litt.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Giftet meg, fått to barn. Fått fast jobb. Blitt aktiv i politikken. Kjøpt nytt hus.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Ferdig med skole, fått barn, flyttet. Kanskje jeg snaart kan legge til at jeg har fått et barn til
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 kvittet meg med en dårlig samboer Funnet drømmemannen min Byttet jobb Begynt på skole hvor vi driver med selvutvikling Kjøpt hus Fått baby Kvittet meg med MANGE dårlig venner. Fått nye fantastiske venner Kjøpt bil Tar lappen Skjønt at jeg ikke lengre kan please mamma, for det får utover meg og min familie (Tok noen år) Lært å elske ubetinget Tørt å tørre å vise at jeg er sårbar Venter barn nr 2 Fått reist en del
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 En god del faktisk Fått mitt siste barn. Hatt 4 ulike jobber. Skiftet yrke. Flyttet 5 ganger. Solgt to hus og kjøpt to nye.
Ugl@ Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Oi siste 5årene har det skjedd mye, var jo alenemor inntil for 6år sia ( har en på 12år nå), så siste 5åra har jeg jo fått to barn til, flyttet to ganger, kjøpt hus, tatt lappen, giftet meg, begynt på studie. Men hadde endel år der det var temmerlig stillestående inntil sønnen min var 6år gammel, så ikke minst motet...alt til sin tid :-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 Vel, for 5 år siden var jeg: ansatt i 100% medleverturnus (som jeg etterhvert hatet) alenemor til en gutt på 3 hadde leilighet (eide) Nå er jeg: Samboer Mamma til en gutt på 8 Bonusmamma til en gutt og en jente Har en spire i magen Er andreårsstudent på proffesjonsstudium (på attføring) Huseier (enebolig) Har fått meg hund og katt og bobil. Blitt litt kjærring kanskje. Hvis du selv føler du står stille så kan du ta grep. Om du syns du har det greit selv så la det være slik, ikke alle kan leve likt.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #9 Skrevet 22. august 2010 Merkelig at man er student på et profesjonsstudium uten å greie å stave det...? Har faktisk aldri hørt om noen som er på attføring på et profesjonsstudium.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #10 Skrevet 22. august 2010 Ikke? Jeg har f.eks hørt om mange som har fått utdanning som sosionomer, lærere, førskolelærere osv på attføring.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #11 Skrevet 22. august 2010 Diagnose Fått barn nummer to Blitt ferdig med videreutdanning Lært mye om meg selv! Fått flere venner Blitt tryggere og tøffere
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #12 Skrevet 22. august 2010 Fått to barn Byttet jobb 4 ganger Økt inntekt med 65% Kjøpt hus "Mistet" to hunder Bestilt ny hund Samme mann forresten Mannen er ferdig utdannet og er lykkelig med det. Møtt masse fantastiske nye mennesker, hvorav noen er blitt utrolig gode venner.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #13 Skrevet 22. august 2010 Fått meg samboer forlovet oss fåt et barn flyttet fikk ett barn til byttet jobbx2 Giftemål er vel neste steg tenker jeg nå;)
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 22. august 2010 #14 Skrevet 22. august 2010 To barn flyttet tre ganger Kjøpt hus utdannet meg fått meg jobb
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #15 Skrevet 22. august 2010 Flyttet fra verdens dårligste menneske som bedrev psykisk terror mot meg Funnet verdens beste mann og flyttet sammen med han Gått over fra TU til AAP Mistet livsgrunnlaget grunnet papirrot i NAV (etter 8 år) Blitt overraskende gravid, på verst tenkelig tidspunkt Lever nå i daglig fortvilelse, på samboers lønn som vi akkurat klarer å overleve på, i alle fall inntil babyen kommer, mens jeg forsøker å få NAV til å forstå at man ikke kan la noen gå uten penger i månedsvis mens de behandler en anke. Planlegger flytting til større by hvor samboer kan tjene mer, og det finnes trygdeadvokater dersom dette med NAV ikke ordner seg.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 22. august 2010 #16 Skrevet 22. august 2010 *har gått på profesjonsstudium, og kunne lett ha stavet det feil* Og det er veldig vanlig at man tar et studium mens man er på attføring. Litt av poenget med attføring faktisk...
Monajenten Skrevet 22. august 2010 #17 Skrevet 22. august 2010 Fått ny kjæreste (straks 5 år siden) Fått et barn til Tatt allmennfaglig påbygg Fått ny jobb Utdannet meg til grafisk designer Flyttet Startet eget firma
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #18 Skrevet 22. august 2010 jeg har fått en nydelig sønn, alenemor, flyttet, hatt 2 forskjellige jobber, skal nå ut som kokkelærling, har kommet der jeg vil være i livet-sånn bortsett fra å være enslig elsker tilværelsen, eg er takknemlig for alt som har skjedd.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #19 Skrevet 22. august 2010 For 5 år siden hadde vi vært sammen i 1,5 år og hadde en nyfødt. Siden da har jeg: *fått to barn til *gått på høyskole *mistet kontakten med en del venner *hatt voldsomme samlivsproblemer med en syk mann *flyttet en gang *begynt å jobbe *fått en frisk mann og har det bedre enn noen sinne..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #20 Skrevet 22. august 2010 Fått unge Kvittet meg med dårlig samboer Blitt samboer med en annen Forlovet meg Flyttet i ny leilighet Kjøpt et marsvin og to kaniner Gjort meg ferdig med skole Fått jobb, snart lærlingplass Kjøpt bil Solgt bil Kjøpt ny bil Planlegge unge nr 2 og nytt hus
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #21 Skrevet 22. august 2010 2005: avsluttet bachelor ble gravid 2006: fikk en sønn gjorde det slutt med bf farfar døde 2007: begynte å jobbe 50% fikk meg kjæreste 2008: fikk meg fast jobb mamma døde 2009: ble nesten dratt i retten av barnefar pga foreldreansvar kjøpte leilighet og ble samboer 2010: mormor døde prøver å bli gravide
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #22 Skrevet 22. august 2010 Blitt ferdig med to utdannelser (advokatsekrætær og hundeinstruktør) Fått diagnosen post traumatisk stress disorder Ble kvitt et rusproblem jeg hadde i syv år Mistet en hund og en katt Funnet ny bestevenn i en 45 kg hund Fått fast jobb som innkjøper Jeg og samboer kjøpte vår første leilighet etter 6 år sammen Ble forlovet Er gravid
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #23 Skrevet 22. august 2010 Giftet oss Reist litt Fått 3. barnet vårt Kjøpt nytt hus Fått jobb Blitt "skolemamma" (krever en del merker jeg:) På vei opp økonomisk igjen;) Fått noen nye gode venner Kjøpt oss hund Ny "konebil"
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #24 Skrevet 22. august 2010 Mistet moren min kjøpt rekkehus nytt yrke sa opp og ble hjemmeværende fant mannen i mitt liv fikk barn nr 2 dattern min jeg var alenemamma for fikk samvær med faren sin angst mistet bestmoren min forlovet samboer
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #25 Skrevet 22. august 2010 Hmm, for 5 år siden hadde jeg to barn, var ensom og deprimert. Hadde ingen nære venner og hadde lyst til å flykte fra hele livet mitt. Nå har jeg fått to barn til, fått flere nye venner, er tilfreds med livet og føler jeg har det bra. Har kjøpt ny bil (med plass til fire barn), pusset opp huset, lagt på meg 10 kilo (uff), og har funnet den plassen jeg vil være på i livet, både mentalt og geografisk. Har samme mannen da, han har stått ved min side i gode og mindre gode dager. Er en fantastisk mann som jeg glemte å elske for 5 år siden (var deprimert), men fant igjen kjærligheten til da jeg fikk hodet over vannet Nå er jeg lykkelig, det var jeg ikke for 5 år siden. Jeg fant ut at ingen kommer på døra mi for å tilby meg lykken, jeg måtte finne den selv. Når jeg klarte det kan du klare det også, masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå