Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Kunne du fridd til samboeren/kjæresten din? Jeg gjorde dette nylig. Pratet med en venninne som sa at hun gjerne ville gifte seg, men at hun gikk rundt og ventet på mannen. Ville absolutt ikke gjøre det selv. Greit nok. Men er det sånn de fleste damer er? At de ikke vil fri. Men går rundt og venter på det super-duper-romantiske frieriet til mannen? Og forventer dere i såfall at det skal være kjempe spesielt? Altså at han må gjøre noe eksra, noe stort ut av det? Bare lurer her... Kan vel ikke være den første som har fridd til en mann!
Gjest mphs Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Jeg fridde til mannen min. Syns det er like mye opp til oss som dem. Vi har nå vært gift i like over 5 år.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 De fleste menn har jo en ide om hvor og når de vil fri, og hvis kvinnen da frir først, fratar hun jo mannen muligheten til å sette sin plan ut i livet. Jeg informerte min kjære om at "en dag, tror jeg nesten jeg vil gifte meg med deg" og så svarte han "man da skal jeg spørre pent først." Så lo jeg litt og sa, "ja det må du. Veldig pent!" Nå vet jeg at det kommer et frieri en dag, men jeg stresser ikke med at det skal være NÅ. Ikke han heller. Vi vet hva vi har, og frieriet kommer når han har planene klare. Og kjenner jeg min kjære rett, så blir det fantastisk og minneverdig!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Heldig du er da! Jeg er kanskje litt romantisk at meg, men jeg har sagt utallige ganger til min samboer at jeg synes det er mannen som skal fri. Venter ikke som han tar det hintet -eller det er vel strengt tatt langt mer enn et hint...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 nei vi skal liksom være så likestilte, men forferdelig mange kvinner tør ikke/vil ikke fri selv om de har lyst til å gifte seg. Jeg tok skjeen i egne hender og fridde selv, mannen ble glad og sa ja og nå har vi vært gift i 2 år
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Selvsagt kan en kvinne fri! Nå skal jo ikke mannen være med på fødsler lenger heller, så vi kvinner må jo gjøre alt selv snart! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå