Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 http://www.bt.no/nyheter/utenriks/Matberget-748375.html
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Jeg er gravid jeg, så jeg følger anbefalingene om at varene skal være så ferske som over hodet mulig. Med det sakt, vil jeg også presisere at her i huset kaster vi så og si aldri mat. Vi er nøye på å spise opp rester, og pålegg planlegges nøye så man ikke har fremme mer enn man behøver. Kjøper vi inn mye av noe, går det rett i fryseren. Flere burde tenke slik. Men å lete bakerst etter de beste datoene i butikken, det gjør jeg og det vil jeg fortsette med!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Jeg kaster heller helst ikke mat, men jeg merker at treskelen min for å kaste er lavere nå enn det var for noen år siden. Jeg ser også etter varer med den lengste holbarheten og det synes jeg er greit. kjøper ikke pølser som går ut om to dager. Men hvor lenge lar dere en pakke med åpnet skinke ligge i kjøleskapet eller en pakke med type italiensksalat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå