Gå til innhold

Hvordan blir man kvitt slike sorte hudmarker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er flink til å rense huden, bruker lite sminke. Spiser sunt.

Likevel, så er nesen helt full:S Blir søren meg ikke kvitt de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jo hørt i årevis at man for all del ikke skal klemme på dem, men nå sier en nyutdannet hudpleier til meg at de læres opp i at hudormer skal klemmes. Hun sier at ellers vil de ikke bli vekk. Selv om man kan risikere større porer ved å klemme dem, vil man uansett få større porer av at de er der ubehandlet.

Skrevet

Man skal klemme de ut. Vil få et lite krater , men det forsvinner etter en stund:=)

Skrevet

Først rens huden med en ansiktskrubb for å fjerne døde hudceller, så damp huden, feks tapp varmtvann i vasken og stå over med et håndkle dekket over for å få mest mulig damp i ansiktet, ca 3minutter. gå så over med bommulspads i hver hånd og/eller to q-tip mens man klemmer ut synlige hudormer man måtte se, bruk gjerne et speil som forstørrer og gjør det helst i godt lys. Frisk opp med ansiktsvann til slutt og en god ansiktskrem.

Skrevet

HI her:

Jeg kniper og kniper. Er nesen som er verst.

Skrevet

Gå til en salong og ta en dyprens. De damper og klemmer ut alle sammen for deg, også de bittesmå. Da er du fin en stund, også må du bestille ny time ;)

Du har for høy talgproduksjon, ikke så mye å gjøre med egentlig. Forhåpentligvis blir det bedre med årene, men ikke nødvendigvis. Jeg er 36 år og klemmer hudormer som bare det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...