Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Jeg alenemor til en gutt på fire år. Han er en veldig aktiv gutt, som liker å utforske og tøye grenser. Han har temperament, og det går en kule varmt med trass og raseri både titt og ofte. Han er hos faren sin annenhver helg. Jeg vet at han har det fint der. Faren sier at han aldri ser noe til de sidene jeg opplever ved gutten, slik som trass, mas, raseri og grensetøying. Er det vanlig at det er slik? Er det vanlig at barn tar ut de "verste" sidene der de føler seg mest hjemme, eller klarer pappaen noe som jeg ikke klarer?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Helt vanlig. Barn presser som oftest mer på grenser der de bor fast/er mest eller hos de som faktisk setter grenser. Det kan være en kombinasjon av dette eller kun bare det at barnet er der for sjeldent til å føle seg trygg nok til å teste på grenser. Vi har fosterbarn og har det helt likt. Når barnet kommer hjem etter samvær er det en helt anen person og etter noen dager så er vi i samme hverdagen igjen.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Enig med hun over, dette høres normalt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå