Gå til innhold

Auuu...sex under graviditeten! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex i dag for første gang på 4 mnd. Er 4,5mnd på vei. Har ikke villet ha sex fordi jeg har vært redd for å skade barnet. Men i dag kunne vi ikke vente lengre. Og jeg angrer. For at...AAAAUUUU!! Det gjør vondt nå. Hva skjer her? Det svir som bare f... i tissen. Spesielt i ringen liksom. Hva er det??? Ble uggen i magen også. Fikk litt diare, men det er over nå, men er mest med sviingen. Holdt ¨på en time nå! Gjør så satans vondt. Smurt på canesten 3-4 ganger, men det hjelper ikke. Hva er dette? Er det noen som har hatt det før?

Auuu...Kjennes ut som en UVI faktisk bare at det svir 10 ganger så mye!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også fått det sånn et par ganger. Er nok pga disse endringene i slimhinnene, samt at man kanskje ikke er like våt som man vanligvis er. Håper det bedrer seg for deg snart!

Skrevet

Takk, 18:57.

Husker du hvor lenge det varte? Var det flere dager, eller ut kvelden? Må bite meg i fingeren når jeg tisser :( Er så vondt!

Skal aldri ha sex mer! NEVER!!! (i graviditeten da, selvsagt)

Skrevet

Det kan nok vare i et par dager. Prøv å ikke risse det opp igjen når du tørker deg. Evt skyll med vann. Du kan sikkert ha sex i graviditeten senere, uten at det samme skjer. Men vær forsiktig og ungå så godt du kan at det "tørrgnikkes" akkurat der. Vet så godt hvordan dyu har det og det er ikke gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...