Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Har to jenter på 6 og 8 år som er annenhver helg hos far. Han henter de på skolen fredagen og leverer på skolen på mandag. Hvor mye tøy skal jeg sende med? Holder tre skift til hver ?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Er det ikke lettere at de har klær hos far også, så de slipper å dra dette frem å tilbake? Pappan kan sikkert vaske klær han også
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 nei far betaler fullt barnebidrag og det skal også dekke klær til å ha ved samvær. Og han vasker ikke.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Her betaler også far ful vask, så jeg holder klær. Derfor har jeg sendt noen skift med ungene, og sagt at han kan ha dem liggende. Skal han da ha på rene klær må han vaske. Jeg gidder ikke vaske for ham,og jeg gidder ikke styre med pakking for hvert samvær
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Her betaler også far fullt bidrag mente jeg, haha!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 da ville jeg ha sendt ett sett til lørdag, søndag og til skole på mandag:)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 ok,takk for svar ja det var det jeg også hadde tenkt tre skift Far vasker ikke av den enkle sak at det er 4 barn der i heimen fra før ,pluss to voksne,pluss disse to jentene våres....blir for mye å passe på mener han,med vask og tørk osv...... ja ja.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 ...og det er ditt problem fordi? Med så mange i hus må de vaske klær uansett, og i løpet av 2 uker bør de klare å vaske noen skift for dine barn også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå