Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Det heter EN utflod, og dermed "brun utflod".
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 veldig glad for at du dytter, dette har jeg alltid lurt på.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Ja, det heter en utflod-utfloden. Ikke et utflod-utflodet. Det er mange som skriver brunt utflod rundt omkring.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Og hva så, folk skjønner da hva de vil frem til likevell... Dette er ikke er forum der det er behov for å kunne norsk skriftlig til fingerspissen og heller ikke behov for å rette på folk så lenge dere skjønner hva som menes med innlegget. Skjerp dere og heller finn andre ting å bruke tiden på enn å hakke på rettskrivingen til folk.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Hvorfor har så mange her angst for å lære noe? Det er faktisk ikke farlig å skrive ting riktig...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 Åh, tusen takk! Har ALLTID lurt på om utflod var han- eller intetkjønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå