Gå til innhold

Det heter ikke "brunT utflod"!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det heter EN utflod, og dermed "brun utflod".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig glad for at du dytter, dette har jeg alltid lurt på.

 

Skrevet

Ja, det heter en utflod-utfloden. Ikke et utflod-utflodet. Det er mange som skriver brunt utflod rundt omkring.

Skrevet

Og hva så, folk skjønner da hva de vil frem til likevell...

Dette er ikke er forum der det er behov for å kunne norsk skriftlig til fingerspissen og heller ikke behov for å rette på folk så lenge dere skjønner hva som menes med innlegget.

Skjerp dere og heller finn andre ting å bruke tiden på enn å hakke på rettskrivingen til folk.

Skrevet

Det er feil . Enkelt og greit!

Skrevet

Hvorfor har så mange her angst for å lære noe?

 

Det er faktisk ikke farlig å skrive ting riktig...

Skrevet

Åh, tusen takk! Har ALLTID lurt på om utflod var han- eller intetkjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...