Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 mister den i mars. har ikke tjent opp nok til arbeidsledighetstrygd og ikke fått noen jobb enda. hva skal jeg gjøre? begynner bli stressa.. tøft plutselig miste 10 000kr.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Mars er jo evigheter til. Du får søke på alt som er av jobber da vet du, dette er ikke tiden å være kresen.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Du mister den i mars?! Vi er i august nå altså, da har du 7 mnd på å finne deg en jobb, skulle være lite problem det? Hvor bor du i landet da?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Kan du flytte litt på deg da? I så faller det 0 problem å finne jobb, men du kan ikke være kresen:)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Er helt sikkert mulig å få seg en jobb !! På en butikk, vaske på en skole, meld deg som vikar hos kommunen, meld deg i barnehager og på sykehjemmet...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Du kan da umulig være så talentløs at du ikke greier skaffe deg en jobb til mars?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 Da er det bare å pule i vei, og håpe på at du får en prematurunge i tillegg, så skulle alle problemer være løst vel.....
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #9 Skrevet 22. august 2010 Siden man har OS i 3 år, så burde du forsåvidt klart å ordne deg jobb før. Men klart, det er jo så enkelt å få godt betalt for ingenting!!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #10 Skrevet 22. august 2010 Du har hele tiden visst at dette er en tidsbegrenset stønad. Håper du har brukt tiden smart og skaffet deg utdannelse el.l. Uansett har du fremdeles 7 måneder på å skaffe deg en jobb.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #11 Skrevet 22. august 2010 Du får mange idiotiske og frekke svar her, men det må man bare regne med når man skriver et innlegg om os her inne. Synd. Samtidig har de et poeng: Det er syv måneder til mars, så du har god tid på deg til å skaffe en jobb. Og du har visst om dette siden du fikk stønaden innvilget. Sant som en annen skriver, man får håpe at du har sørget for å benytte anledningen til å ta utdannelse. Får du ikke jobb der du bor, blir du nødt til å flytte på deg. Det er slik folk lever.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #12 Skrevet 22. august 2010 Du har god tid til å finne deg noe, og du kan begynne å lete nå. Meld deg som vikar på gamlehjem, sykehjem, skoler, barnehager og si fra om at du er ledig i mars. Om du er registrert arbeidsledig og ikke har fått jobb så kan du søke om forlenget overgangsstønad i inntil 6 mnd, men denne kan avslås om du ikke er aktiv eller har takket nei til jobb. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #13 Skrevet 22. august 2010 "si ifra om at du er ledig i mars" ?? WTF?? For all del, behold OS så lenge som mulig hva... hjelpes!! HI; får du jobb så begynner du så snart som råd! Enkelt og greit! Jobbintervju: "når kan du begynne?" HI " i mars, må ha inn ALL trygd jeg kan få først" HERREGUD !!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #14 Skrevet 22. august 2010 synd at enkelte voksne ikke kan svare seriøst..da burde de heller la være svare.... jobber vokser ikke på trær desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå