nelliik m/blå & rosa Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 NULL mens, NEGATIV test! Gud så frustrerende!! IKM var igår formiddag. Pleier alltid å få mens før kl 15, lørdager etter 28 dager. Men ikke igår tydeligvis....! Har masse mensmurringer, hatt det siden torsdag nå. Bare en haug med negative billigstrimler - også idag morgen!! Tror hele tiden mens er på tur, for slik kjennes det ut. Men neiiida, ingen antydning til noe på papiret (sjekker jo hvert 5 min sikkert ;p )... Og bare negative tester. Så her sitter jeg da!!! Og bare må vente på at TR kommer etter en heeeeelt TULLETE syklus! Jeg er både frustert, irritert, forbanna og lei meg :O trodde ikke det var mulig... Har aldri i hele mitt liv hatt en syklus som har tullet før. Mens denne mnd hadde jeg jo denne bittelille blødninga på noen timer en uke etter mens, samt at jeg fant ikke el med billigtest, og nå da masse pms-tegn samt ingen mens, men bare negative tester? Hva skjer?!! Noen som har opplevd lignende??? Tror jeg må bestille meg en time til gyn... Men er redd for hva som kan "feile" meg ( uff.. Hva var "galt" med dere som har opplevd en så tullete syklus? Jeg tenker jo mye da, men går det feks. an at jeg tester negativt med denne billigstrimelen og kansje vil teste positiv med en CB.. kansje? Et stort *sukk* fra meg...
Des87 Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Jeg har alltid hatt vanlig mens syklus, og tr har alltid kommet til samme dag og samme tid uansett i alle år Men, for noen mnd siden, begynnte dn og flytte seg ifra datoer, slik hadde jeg det vel i en ca 5 mnd** men har hatt samme syklus nå i 2 mnd. I noen dager nå så har jeg vært veldig trøtt, og murringer i magen, det kan være tr som kommer, men håper da ikke det men våger absolutt ikke og ta noen tester ( men skal ikke teste før i slutten av neste uke ) Lykke til ***
nelliik m/blå & rosa Skrevet 22. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2010 Hmm... men min mens har aldri forflyttet seg, eller oppført seg anderledes.. Tilogmed ved bruk av p-piller i mange år har den oppført seg likt :/ Rart dette her altså... Jeg er så frustert! De eneste gangene mensen ikke har kommet til rett tid, er forresten når jeg har vært gravid - og begge ganger har jeg testet positivt rundt 4+5 - 5+0 uker... Den ene er en spontan abort da. Noen andre som har opplevd uteblitt mens, negativ test og likevel vært gravid??? Og Des87, masse lykke til til deg også! Håper det er en spire i magen din ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå