Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Diskuterte med samboern min og er ikke enige om enhvers sexbehov. Jeg mener at alle mennesker egentli vil ha mye sex hele tiden uansett om dem er i forhold eller ikke Mens hun mener at det er mange som ikke vil ha eller treng sex i hverdagen. Selv i en stresset hverdag, der man prioriterer unger, jobb osv, så trenger man sex egentli, og vil egnetlig ha det? hvordan er deres syn på saken og deres tanker om det?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Folk er vel like forskjellige på dette punktet som på alle andre områder i livet. Folk tenner jo på ulike ting seksuelt også, så da er det vel ikke rart om noen har mer eller mindre lyst på sex enn andre? Det er naivt å tro at alle mennesker i verden er akkurat som en selv! Google aseksualitet, så vil du se at det er et ord for det- folk som ikke er interessert i sex.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Jeg er det en gjerne vil kalle asexuell. Jeg har ikke noe behov, og for meg er sex kun noe som er for å lage barn. Kan gå et helt liv uten, uten at det gjør meg noe som helst. Kan selvfølgelig også ha sex, men det gir meg ingenting, og det er kun for motpartens del.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Jeg har ikke behov for sex hver dag. For meg er den daglige kosen, som å sitte i armkroken til hverandre o.l mye viktigere. For meg holder det 2-3 ganger i måneden. Jeg tror alle har forskjellige behov. Hvis jeg har sex oftere, så hadde jeg
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 gemt jo å skrive ferdig da....om jeg har sex oftere, så er det kun for samboerens del...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Alle har ikke behov for sex like ofte. Noen vil og må ha sex i en travel hverdag, for andre blir det bare pes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå