Gå til innhold

Dere andre som gir d-vitamin istedet for tran...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg mangler noen riktig gode argumenter for hvorfor vi bruker dråper og ikke har forsøkt tran.

Jeg synes selv tran er noe klin, det er min hovedgrunn til å gi dråper. jeg spiser masse fisk selv så noe omega 3 får nok babyen i seg i melken.

hva er grunnen til at dere andre bruker dråper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte dråper til yngste fordi hun bare spyttet ut tranen, men nå ser hun storebror tar tran og vil gjøre det samme :)

Skrevet

Jeg gikk over til dråper fordi han spyttet ut tranen, det rant ned i håret og han luktet tran uansett hvor mye jeg badet ham. Brekker meg av tranlukt, så det orket jeg bare ikke.

Skrevet

Da størstemann var nyfødt (2007), var det masse i media om hvor elendige og uhygieniske forholdene var der tranen ble laget. Ble framstilt som en potensiell helsefare, og det ble reist spørsmål om tranens sunnhet mtp dårlig fisk osv. Jeg nektet å gi sønnen min tran pga dette, og helsesøster foreslo da D-vitamin som et substitutt.

Skrevet

Jeg bruker D-dråper fordi min sønn gulper en del. Syntes det lukter så vondt av det gulpet og får ikke bort lukten på de klærne som er gulpet på.

Så istedet for å kaste masse klær, så bruker jeg dråper :)

Skrevet

Fordi jenta mi nekter å ta det, har aldri villet ha det. Og blander jeg tran i mat, spyr hun det rett opp igjen.

Så jeg har brukt d-dråper, men nå har vi gått over til Sanasol.

Skrevet

Jeg skal begynner å bruke tran igjen, fordi jeg mener det er best for barnet. Jeg spiser nemlig ikke mye fisk selv........... :(

Men jeg gir D-dråper nå fordi det er enklere, men også fordi AT MAN ER MYE SIKRERE PÅ AT BABYEN FÅR I SEG DE VIKTIGE D-VITAMINENE. Dråpene kommer som oftest ikke ut igjen, tranen derimot kom ut med engang og ble bare et evig klin. Jeg tror ikke babyen min fikk i seg så mye av disse vitaminene iallfall.

Det er mitt argument som jeg står for! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...