nurket* Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Spør her som det er mest aktivitet jeg, mister man firmagodene man har når man er i permisjon ? Hvis man ikke gjør det, hvor står dette, så jeg har noe å vise til.
Zitro Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Du har ikke automatisk krav på f.eks fri mobil, adsl, firmabilen o.l. nei når du er i permisjon. Noen firmaer lar deg beholde mobil og adsl f.eks pga det er det enkleste for firmaet enn å melde deg ut og inn igjen etter permisjonen...
Guttemamma x 3 Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Jeg har mobil og hjemmepc som firmagode nå. Mobilen blir trukket på lønna mi. Det kan vel neppe forsvares skattemessig at min mobilbruk i permisjonstiden i hovedsak gjelder jobb ;-)) Pc-en som jeg har på hjemmekontoret får jeg beholde, men den er vel fullt avskrevet nå tror jeg. Svarer fortsatt på en del mail og spørsmål fra jobben og uten den får de ikke tak i meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå