Gå til innhold

Har dere prøvd lenge dere her inne?


veca'sbaby

Anbefalte innlegg

Har selv "prøvd" i noen år, men bare sånn.. å ikke gå på prevensjon da..

Selve PRØVINGEN starta egentlig denne måneden, for NÅ er vi klare :D

 

Jeg er 30 år, så syns at det begynner å bli på tide med en til.. Må jo bli ferdig en gang også! Mine to andre barn er jo så store!

Denne gangen er det med "ny" samboer ( i snart fire år) så vi får se!

Gleder meg til den sitter!! hatt en del SA'er, og noen kjemiske svangerskap.. Er sååå kjedelig å starte helt på nytt igjen hver gang!

Vil den skal sitte nå, vi!!

Hehe..

 

Håper å få bli kjent med dere masse fremover :)

Håper for dere alle, både prøvere og de som allerede har fått bekreftet.

Kanskje det fins noen i nærheten også?

Sarpsborg, så kan man møtes, om det blir sånn!!

Koselig vettu...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

Jeg har også to "store" fra før. (5 og 8 år) Og nå sitter spire nr 3, er 3 uker og 5 dager på vei nå. Slutta på prevensjon i mai, så tok ikke så lang tid. Har også en tendens til å miste, så tør ikke fortelle noen før 12 uker er passert.

 

Har forresten en søster i Sarpsborg så mulig det blir noen turer dit i løpet av høsten og vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!!

Kanskje man faktisk sees, om alt går bra for oss begge! Håper da virkelig det! :))

Nei det er egentlig like greit å holde munn, så sant man klarer..

Tok ikke så lang tid for dere da nei! :) Og det er jo flott!!

 

*krysser fingra for oss jeg*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei her satt det som et skudd på første forsøk denne gangen og forrige. Sluttet på pillen og bang så var jeg gravid:) nesten for godt til å være sant! trur nok mannen kunne ønske seg en litt lenger prøveperiode. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på pillen for ca 3 mnd siden. Etter det har vi faktisk brukt kondom eller ikke hatt sex ved EL. Kom som en liten overraskelse at testene er positive. Ønsker veldig nr 2, men sambo her hadde nok også kunne vente litt til. Men han smilte godt da jeg fortalte jeg var gravid, så dette blir bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på p-piller i mai... og ble garvid da men hadde SA i uke 6+1.

 

Nå tok jeg test den dagen jeg skulle ha mens 27 August og den var positiv, håper det går bedre nå. Denne gangen er jeg kvalm, det var jeg ikke når det gikk galt. Håper det er et bra tegn...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

 

Så koselig at vi er så mange som har fått et positivt svar denne mnd da ♥

Selv har vi prøvd siden 1 juli, så det gikk på 2 pp for oss da :)

Og det er jo utrolig koselig♥

Vi gleder oss kjempe masse til tiden fremmover.

Jeg har 2 barn fra tidligere, så min samboer har ikke vært igjennom den nydelige tiden under en graviditet enda, så dette blir kjempe kos♥

 

Håper alle er fine i formen der ute :)

Selv merker jeg ikke stort mer enn litt hovene bryster enda, men det kommer vel mer symptomer etterhvert ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært aktive prøvere siden sept. 08. I november 09 var det fortsatt ikke noe resultat og vi satt i gang med utredning.

1 icsi forsøk hadde vi i desember 09 som endte med graviditet, men MA i uke 12

fryseforsøk hadde vi i mars 10 negativ

fryseforsøk i april 10 positivt sa i uke 6

 

2. icsi forsøk i august, og nå er jeg gravid igjen med termin i mai. Håååper spiren klorer seg fast denne gangen :)

 

Ellers har jeg to store gutter fra før, som kom som perler på en snor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har også to barn fra før. Det er 2 jenter og de er 6 og 3 nå:)

 

Vi har prøvd i 3 mnd denne gangen, så det gikk jo forholdsvis raskt.

 

Det er jo tidlig enda, men håper at alt går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en gutt på 2 år fra før av. Men han gikk det på fjerde forsøk.

 

Så ble jeg uplangagt gravid i mars, noe som endte i SA i midten av mars, tror jeg det var.

 

Siden det har vi prøvet, bortsett fra en måned da min mann var bortreist. Så jeg tror faktisk det er 4. pp det klaffet på denne gangen også.

Nå håper jeg bare han eller hun klamrer seg fast. Prøver å ikke ha for høye forhåpninger, men jeg klarer ikke unngå å føle meg mer og mer gravid for hver dag som går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ei lita prinsesse på 20 mnd, med henne blei jeg gravid på første mulighet. Denne gangen satt det på andre mulighet. har termin i begynnelsen av mai, krysser fingrene for at alt går bra. Er litt kvalm, og det eneste som hjelper er tørre knekkebrød... det var stort sett det eneste jeg spiste i starten sist også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...