Gå til innhold

bare lurer, ang blå og rødnisse luer og votter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du betalt for et sett med lue og votter?? Hjemmestrikket;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmestrikka ullvotter har jeg kjøpt for 60-80 kr rundt omkring, og en lue tror jeg ikke jeg selv ville betalt mer enn 150-200 kroner for. Men jeg er litt kjip når det kommer til utgifter på klær vesla vokser ut av etter en sesong. :)

Skrevet

Dette holder i flere sesonger. vi har vårt på 2 året nå. Fint med en pekepinn.. flere som vil si hva de mener?

Skrevet

Får man ikke kjøpt dem i de fleste butikker? Hvis du skal strikke og selge, så må du sikkert legge deg under prisen på de man får kjøpt i butikken, hvis ikke tviler jeg på at det er lett å selge dem.

Skrevet

Det er en helt annen type enn den du får kjøpt i butikkene. Disse er mer like de som brukes i serien. Litt vanskelig å forklare, men litt mer tovet. Hmm, er bare usikker på om jeg skal eller ikke.... Det er noen som har spurt om jeg kan lage på bestilling, men alltid vanskelig å vite hva man skal ta for det...

Skrevet

Det kommer ann på hvordan de ser ut :)

150kr kanskje. For settet.

Men altså. Hva vil det koste deg i garn? Så legge på litt for arbeidet.

Er jo mye arbeid med tovingen. Er en strikkeglad går det jo greit. Men toving tar vell tid, og er sølete. Om det ikke blir fikset i maskin.

Hvis det er slike som mamma strikket for noen år siden ville jeg vurdert å kjøpe. Alt etter prisen.

2 sett i blått :))

Skrevet

Send meg en pm.

Skal sjekke hva garnet koster nå.

Hvilken str?

Sist sesong strikket jeg opp mot 20 sett ukene før desember. Alle fikk i julegave;)

Skrevet

Fikk ikke sendt deg pm jeg.

Hvordan regnes str`ene?

De er 1 og 3 år.

Bruker 48 og 54 (eller var det 52?) i luer.

74 og 104 i klær, så det er muligens feil å regne str etter alder.

Hehe, ikke jeg som strikker det vi har i hus med andre ord! Det må besteforeldrene fikse :)

Skrevet

Jeg strikker etter aldersstr, men sjekker etter hvordan det blir i forhold til cm rundt hodet og.. send meg en mail i stedet. [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...