Gå til innhold

Aldersforskjell i forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver her jeg for her er det størt sjanse for å treffe andre single som meg. Hva slags aldersforskjeller har dere opplevd i forhold? Er det i hovedsak han som er eldre, har dere for det meste truffet typer som er like gamle eller har dere vært eldst?

Etter en god stund alene nå da så har laget meg en profil på Sukker.no, men i dag gikk det en liten djevel gjennom meg og jeg gikk inn og endret på hva jeg søkte. Så langt så har jeg søkt etter menn som har vært noe yngre og noe eldre enn meg, men nå endret jeg til å kun søke etter de som var yngre enn meg. For ikke å gjøre det helt radikalt så gikk jeg innom en del tifeldige profiler til menn og fant ut sånn i gjennomsintt hvilken alder de søkte på partner også la jeg inn omtrent samme snittet som ble da fra min alder og 12 år yngre.

Jeg har stort sett alltid falt for de som er yngre enn meg, og det irriterer meg noe så grenseløst at dersom jeg er sammen med en som er f.eks. 5 år ynger så er det helt utrolig hva slags sprøsmål man kan få, men om en mann er det så er det ingen som reagerer....hehehe noe jeg forsåvidt også skal begynne med her etter;-)

Hvorfor er det slik? Jeg ønsker meg ikke en type som er sliten i en uke etter sex en gang. Ikke ønsker jeg en som synes vannkrig eller snøballkrig er barnslig heller. Jeg ønsker meg en type som kan være like leken som meg, en som jeg kan spille noen artige spill med uansett om det er wii, pc eller brettspill. er det virkelig slik at yngre typer ikke er seriøs? Vel jeg kan nevne mange eksempel på det motsatte også at eldre menn kun er ute etter å få bekreftet at de forsatt er attraktiv.

Så nå gir jeg blanke i alt og går for det jeg vil så får heller folk si det det vil, til gjengeld så skal jeg spørre hva aldersforskjellen i deres forhold er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde profil ute på match.com og søkte fra min alder og opptil 15 år eldre, så du og jeg er nok litt forskjellige ;) Jeg har alltid vært sånn. Ikke interessert i guttevalper - no offence - men menn. Søsteren min er stikk motsatt og har alltid gått etter de som er yngre. Hun er nå sammen med en som er 6 år yngre enn seg og de har det veldig fint. Jeg er sammen med en som er 9 år eldre og trives med det.

Gjør som du vil og lykke til :)

Skrevet

Jeg har profil på sukker og søker menn fra 2 år yngre til 5 år eldre. Kunne nok gått opp til 8 år aldersforskjell hvor mannen er eldre men ikke stort yngre en 2 år. Min ex mann er 5 år yngre en meg og føler at jeg trenger noen mer voksen. Ikke det at alderen har så veldig mye å si på det da.

men jeg merker meg at jeg blir kontaktet mye av menn fra 45-65. (jeg er 30.) og gud så mange som er sure når man sier at sorry men for stor aldersforskjell. Mange av disse søker da gjerne damer fra 20 til 3-40 har jeg merket meg.

hvor mange ganger har man ikke hørt *alder er bare et nummer (men bare om dama er yngst merklig nok)

og

*du skal ikke se på det som alder men som erfaring......

Skrevet

hehehe ja for ,man ønsker seg virkelig en type som er 30 år eldre....not. Jeg skjønner ikke at de ser på det der som litt rart, som sagt jeg vet jo selv at kommer jeg med en som er 6-7 år yngre enn meg så kommer jeg nok til å få høre det, men pytt pytt jeg som sagt nå hvordan jeg skal ta igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...