Gå til innhold

Dine favorittnavn som barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du ble mor som barn, hva ville du kalt ditt barn, og hva endte du opp med når du først fikk barn?

- Frem til jeg var rundt 8 år, var favorittnavnene mine Anders og Siri.

- Når jeg var rundt 12 var det Casper jeg ville at min fremtidige sønn skulle hete.

- Når jeg var rundt 14 var det Sebastian, og det holdt jeg på endel år.

Sønnen min fikk navnet Gabriel ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annabell

Sara

Thomas

Emilie

Liker ingen av disse i dag.

Gabriel er kjempefint! :)

Skrevet

jeg drømte selv om å hete Samantha. grøss og gru!

Skrevet

Av guttenavn synes jeg Tim, Jim, Timmy og kim var heeeelt nydelige. Og så Gisle av en eller annen grunn. Nå få jeg litt grøssninger.

Jentenavn var Linda og Elisabeth.

Skrevet

Frem til jeg var 8-9 år var favorittnavnene Anastasia. Hadde sett et eller annet på tv som handlet om Tsar familien.

Rundt 10-11års alderen likte jeg Jack og James. Leste "Fem" (tror det var det den het) bøkene og digget engelske guttenavn.

Rundt 14-15års alderen var det Joey (likte New Kids on the Block)

Skrevet

Mine favorittnavn som barn var Svanhild og Rune ;)

Sønnen min heter Elian etter den avdøde onkelen sin.

Skrevet

Jeg likte Ada Iren da jeg var lita ;) Fikk aldri noen jente...

Skrevet

Hmmm.. Michelle, Olivia, Caitlin, Chloe, Emely, Sean, Sam, Ben.

Huff, jeg var hektet på Sunset Beach og home and away. Hahah. Har heldigvis funnet andre navn nå da. :)

Skrevet

Jeg likte Scott og Patricia da jeg var liten.

Etter at jeg begynte på ungdomskolen så var favoritt jentenavnet Malin, likte egentlig ikke noe guttenavn spesielt godt da.

Da jeg gikk på vidregående så var det Malin og Sofie som var favoritt jentenavn og Martin, Håkon, Lucas og Oliver var favoritt guttenavn.

Har i dag en sønn på 6 mnd som heter Oliver. Liker fortsatt Lucas, Martin og Håkon, men har disse navnene i nær familie :o)

Skrevet

Jeg drømte om Kaisa, som i storesøsteren til Frida. Hahaha!

Skrevet

Camilla Therese....kunne jeg aldri tenkt meg å kalle ungen min idag-grøss og gru...hehe Da jeg ble litt eldre syntes jeg Kim som jentenavn var bare sååå kult!

Skrevet

Chantal....Hadde en heftig Victoria Holt-fase med slottsromaner og tilsvarende, så min datter skulle hete Chantal. Nice.

Fikk til slutt en jente, hun heter Olivia.

Skrevet

Når jeg var liten og vi lekte, skulle jeg alltid hete Karina for det var det fineste navnet jeg visste!

Har en datter, hun heter Emma :)

Skrevet

Mitt favorittnavn var Ida Regine:)

Skrevet

Synnøve på barneskolen - etter den ene programlederen i Atte-katte-noa (? det barnetvprogrammet med en svææær katt som sofa eller hva det var)

June og Sunniva på ungdomsskolen.... i alle mine norskstiler var det en June....hehe!

Kristian og Elias stod også høyt i kurs - desverre ble Elias ett poppisnavn etterhvert, ellers er nok sjansen ganske stor for at gutten min hadde hett akkurat det. (Etter oldefaren min)

Skrevet

Patricia

Michelle

Sandra

Altså - klissete fjollenavn. Langt fra mine barns navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...