Gå til innhold

Er alle bartendere kåte partyfolk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått det intrykket at menn som er bartenderere må være av de værste slags, puler rundt og fester hele tiden.. Virker jo som et yrke der man bare vil sjekke opp kvinner, være jævlig dum og ha et lite seriøst liv..

Enig eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir å generalisere, men det stemmer nok for svært mange i bransjen, selvsagt unntak. Men mange av disse blir ikke i disse yrkene i lengre tid, men kansje mens de er i 20åra, gjerne mens de studerer og når de senere finner noen å slå seg til ro med så får de seg annet arbeid og roer seg ned.

Skrevet

Vet ikke om alle er slik, men de 3 bartenderne jeg har kjent (2 menn og 1 dame) har alle festet hardt og hatt veldig mange partnere.

Skrevet

Æsj, all alkoholen må jo gjøre dem ganske smarte. bra yrke å ha når man studerer..

Skrevet

Min erfaring er at det stemmer i de fleste tilfeller. Men så har du også fåtallet som er sykelig opptatt av å ikke bli sett på som partyfolk, og som nesten hugger hodet av enhver som tør å si hei til dem av frykt for at noen skal tro de flørter. hehe Men det er ikke mange av den sorten.

Skrevet

Jeg kjenner et høyt antall bartendere (jeg jobber selv i utelivsbransjen), og mitt inntrykk er det stikk motsatte. De er ordentlige, hederlige folk alle mann, som setter pris på kjærestene sine og ikke flakser med pikken.

Men det finnes jo idioter der også, som i alle andre yrker.

Skrevet

De som reiser til typiske syden land for og være bartendere er nok de som elsker og feste hard og få pult så mye som mulig!

De som har det som yrke og er dyktige er nok av en annen type vil jeg tro!

Skrevet

Har bare kjent en bartender. Han jobbet som assistent i barnehage i uken, og som bartender i helgene. Var råflink med ungene, og fortvilet da en kollega av oss la seg kraftig etter ham, han tryglet henne om å slutte fordi han var redd kjæresten hans skulle misforstå.

Tenker det er forskjell på bartendere som på alle andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...