Gå til innhold

Hva skal man fortelle?


soliver

Anbefalte innlegg

Jeg er så usikker på om jeg skal fortelle kjønnet til barnet. Vi har litt lyst til å ha noe for oss selv, som bare vi vet. :) Samtidig har jeg s[ lyst til [ dele med alle, ogs[ er det jo greit [ vite n[r slekt og venner skal strikke alt mulig. Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig jeg høres litt kvass ut her, men jeg synes det høres litt teit ut å vite kjønnet selv, men ikke si det til noen....

Hva er poenget med å vite det i det hele tatt da?

 

Dessuten: Jeg tror ikke de andre bryr seg så veldig om det blir gutt eller jente.

 

Men for all del, det er opp til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er den første så er vel alle ekstra spent, og da kan det kanskje være kjekt å si det? Siden de skal strikke alt mulig og sikkert kjøpe masse gaver? Holde det for seg selv, ja dere kan jo det også. Men det må jo være vanskelig å holde det hemmelig. Er det noe særlig poeng? Det er vel egentlig spennende nok for alle kjente selv om de vet kjønnet. I alle fall for de nærmeste. De andre bryr seg sikkert ikke så mye.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å holde det for oss selv. Men andre skal ikke vite at vi veit. Mest fordi mannen ikke vil vite og jeg vil vite, så det ble kompromisset :) Kjenner mange som har visst men ikke sagt hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...