Gå til innhold

Alternativ i steden for isofix?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen vår har ikke isofix. Finnes det noe annet eller kan man få det instalert i bilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er bilsol du skal feste, finnes det mange merker med base. F.eks Graco, BeSafe og sikkert mange andre. De festes i trepunktssele.

Skrevet

Er ikke sikker på om jeg skjønte spørsmålet ditt.

Jeg har ikke isofix i bilen, men brukte Isofix base som jeg festet med bilens sele.

Skrevet

Hva slags sete er det du skal montere, da?

Så vidt meg bekjent, så kan vel alle seter monteres med tre-punktsele.

Skrevet

Om du mener om du kan få installert anordning slik at du kan vruke isofix kan man det på enkelte bilmodeller, det må du nesten sjekke opp med verkstedet ditt.

Om ikke du har isofix i bilen må du velge et sete som er ment å festes med belter. Det er ikke alle isifix seter som kan festes skikkeligb med seler, sjekk med forhandler om hvilke seter du kan velge mellom

Skrevet

Vi tenkte og kjøpe Besafe som er bakovervend fra 9-18 kg. Mener den trengte isofix. Har BMW 95 modell, kan i allefall ikke se at det re isofix.. Men viss det går ann og få tak i en slik base tror jeg vi er nødt til og skaffe det:)

Skrevet

Det finnes et HTS izi combi sete som festes med seler.

Vi har det, og har festet det med seler. Selv om bilen har iso fix :-) Det står fjellstøtt.

Skrevet

Jepp, HTS iZi Combi festet med bilens seler var ikke mulig å rikke i vår bil heller. Supert fornøyd med det setet, men nå er ungen litt stor, gitt... ;-)

Skrevet

Tusen takk for svar damer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...