Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Uff, mannen min har visst glemt at jeg har bursdag i dag. Er ganske lei meg nå, synes liksom det viser hvor mye han tenker på meg. Jeg sliter endel i forholdet for tida, nettopp fordi jeg føler jeg får for lite støtte og pga manglene felleskap og kjærlighet, og dette hjalp ikke gitt. Æsj, dette skulle jo være en gladdag
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Uff da, går ikke an å glemme bursdagen til kona/samboeren sin!.. Du skal ihvertfall få en stor gratulasjon av meg!=) Gratulerer så mye med dagen!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Min kunne også finne på å glemme bursdagen min.Og jeg hans. Det kan jo bli en gladdag likevel. Be han ta deg med ut på middag eller kino
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 uff... min samboer er ikke sånn. Men jeg har en bror som aldri husker en eneste bursdag av noen i familien. vi må alltid ringe han å minne han på at bursdagen til den og den er rett rundt hjørnet.. Som f.eks pappa hadde 50 årslag for tre år siden, og pappa venta på gratulasjon fra han, men fikk aldri noen tlf fra han.. glemte det rett og slett.. så pappa måtte selv ringe broren min på dagen sin for å minne han på om sin egen dag... men stor gratulasjon til deg!! Kos deg på dagen din.. og husk at mange menn er rett og slett bare sånn, de husker knapt nok sin egen bursdag..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Vil bare ønske deg gratulerer med dagen jeg ) Hvis du ikke får noe i dag, så får du vel en skikkelig unnskyld-gave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå