Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Har akkurat begynt på sykepleien, og håper jeg endelig har valgt rett vei.. Er omsorgsfull og tålmodig av natur, men litt usikker i enkelte situasjoner.. men det går seg til når jeg føler meg trygg på ting/folk. Liker å være til nytte. Får høre at jeg er sympatisk og lett å like. Er ikke kresen, tåler blod, oppkast, sprøyter osv. Er over gjennomsnittet interessert i helsefag, og ganske skoleflink. Har aldri jobbet på sykehjem/sykehus som pleier, så vet jo ikke helt hva det går ut på i praksis.. Synes det er så vanskelig å finne det rette yrket, har prøvd og feilet litt før. Håper jeg har valgt rett nå!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Dette går nok sikkert bra tror jeg. Og ikke fortvil om du får litt sjokk i enkelte situasjoner i begynnelsen. Masse lykke til, sykpleierstaben trenger folk som deg, både omsorgsfulle men også vett i pappen til å forstå det viktige faget. Etterhvert utvikles det gode kliniske blikket:) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå