Gå til innhold

Spesielt drag over ansiktet..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mora mi sa til meg i dag "jeg er sikker på at i løpet av neste uke så har du fått babyen din". Da spurte jeg hvorfor hun trudde det, og at jeg er sikker på at jeg kommer til å gå max over tiden. Da sa hun at ansiktet mitt hadde forandret seg, at jeg hadde fått ett spesielt drag over ansiktet, og at det tydet på at det gikk mot slutten. Noen flere som har fått høre dette? Har det stemt da eller bare vert tull? er 38+5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vet jeg.. Jeg er på overtid å har ett fælt drag over trynet, ja, men det skjer jo søren ikke noe heller..:P

Skrevet

Det kalles fødefjes her jeg bor, og min bestemor sa det samme til meg som din mor til deg. Jeg fødte tre dager senere.

Jeg tror det har noe med at man blir litt "pløsete" og får et litt matt drag over øynene mot slutten, men om det er noe å bestille taxitransport til føden etter, tviler jeg på :-)

Skrevet

Hehe nei jeg tenkte jo ikke at det hastet, hun snakket jo om innen en ukes tid :P Bare lurte på om det lå noe i det, eller om det bare er det at jeg ser veeeldig sliten ut. For det er jeg :P sliten og lei.

HI

Skrevet

ja jeg fikk fødetryne 4 uker før jeg fødte...

Skrevet

Har også fått dette draget ca en liten uke før jeg har født alle mine. :-) Så det ikke selv, men ser det selv på andre gravide. Jeg sa til ei tidligere i vår: ser det blir barselsbesøk neste uke, nei det trodde hun ikke på siden hun var sikker på å gå minst ei uke over tida, men jeg hadde rett, hun fikk en uke før terminen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...