Gå til innhold

Kulturskole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp flyttet til nytt sted, og det var ikke planlagt før i juni hvor vi skulle bo. Derfor kunne vi ikke planlegge så detaljert som vi skulle ønske. Nå har jeg sjekket litt kulturskoler og andre aktiviteter, og de fleste hadde søknadsfrist i mai. Det var jo litt kjipt. Jeg skal ringe på mandag å høre om de har restplasser til jentene.

Noen som har fått restplasser? Tror dere vi har en sjanse? Det er en liten kommune, om det har noe å si.

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og har dere erfaring med tangentinstrument undervisning for aldersgruppen 0 - 6 år? Det var slik det var ordlagt, he he. Jeg tenkte å se om 3 åringen kunne få prøve seg på det. Om det ikke er plass i noen gym-/lekegruppe.

Skrevet

Vet ikke hva størrelsen på kommunen har å si. Sannsynligvis færre plasser enn et større sted, men også færre barn som venter på plass. I den kommunen jeg bor har også Kulturskolen søknadsfrist på våren, men så lenge det er ledige plasser tas elever inn fortløpende-det er alltid noen som slutter i løpet av året etc.

Lykke til!

Skrevet

Det er det jeg tenker også, at de har færre plasser og færre søkere. Men jeg kan jo håpe =) Svigerinnen min sa nettopp på telefonen at hennes datter hadde fått en overskuddsplass (hun er i skolealder), så da praktiserer de iallefall med restplasser. Det er jo bra for oss =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...