Nivea30 Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Har en gutt på 2 år, og er nettopp begynt i 100% jobb. Var mye tøffere enn jeg hadde forestilt meg (jobbet 80% før sommeren). Det at man er sliten og trøtt etter en lang dag er én ting, men det verste er at jeg føler jeg får sett så lite til gutten min. Er jo bare et par timer hver dag vi har sammen nå. Vi prøver på nestemann nå, så det beste er jo å jobbe så mye som mulig ift permisjonspenger. Får satse på at det blir lettere etter hvert som vi kommer inn i denne daglige tralten. Så jeg får bare holde ut et års tid (er et årsvikariat) til jeg forhåpentligvis kan gå ut i perm:)) Andre med lange dager? Hvordan synes dere det går å være i full jobb i tillegg til å ha småbarn?
Galskapens overhode Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 ja.. Har jobbet 100 % siden lillegutt var 18 mndr. VAr student før dette. Det var veldig tøft da han var mye syk. Nå venter vi nr 3, og jeg må jobbe fra babyen er 7-8 mndr pga mannen er student og jeg kun har vikariat ut juli.. Må søke jobb fra august igjen..
strekkmerketrollet Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 jepp... eg jobbar 100% Har 2 jenger på 3 og 4år. Har alltid jobba 100% (unntatt under svangerskapsperm. self.) No ventar vi nr.3.. nokre år før det var planlagt.. men vi gleder oss minst like mykje uansett... Men eg kjenner eg blir litt lei meg i forhold til at vi skal ha 3 barn under 5år, og må jobbe 100%... mister så mykje tid saman med dei... Men her i huset har vi desverre ikkje noko val.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Jeg gikk tilbake i 100% stilling da gutten vår var 11 mnd og det var til en lederstilling som krevde ca. 130%. Veldig slitsomt. Nå når jeg er gravid med nummer to tror jeg at jeg ønsker å gjøre det annerledes. Akkurat nå tenker jeg at jeg skal være hjemme til minsten er 2 år og så få meg ny jobb (ikke lederstilling).
2 gutter og 1 jente Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 jeg har en på 3 og en som nærmer seg 2 år. Jeg har jobbet 100% siden minstemann var 10 måneder gammel. Nå er jeg gravid igjen, og vi pusser opp hus, men det går jo...på et vis.... men jeg er veeeeldig sliten ja.
*smula* Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Vi jobber begge 100%, jeg har gjort det siden knærten var 1 år. Heldigvis har jeg kort vei til jobb og barnehage, så bruker ikke så mye ekstra tid på kjøring. Merker at helgen blir litt hellig, da skal vi være skikkelig familie, samtidig som vi skal få unna alt som vi ikke har fått gjort i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå