Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Gutten min på 10 mnd, holder på å vende om på rutiner med hviling på dagen... Han har hatt to hviler lenge nå, men ser ut som om det heller mot kun en hvil nå. Problemet er at han er så vanvittig trøtt i halv 4-4 tiden, og viss han får en liten dupp her (max 30 min så vekker vi han), så går jo dette ut over kvelden, og sovner kansje i 8 - halv 9 tiden i stedet for kl 19, når han pleier å sovne. Første hvilen begynner ca kl 10.30. Da har jeg holdt han våken lenge, for han er ikke interessert i å sove noe før dette, så vi har funnet ut at dette er det mest gunstige kl.slettet for første hvilen. Da sover han til rundt om 12.30-13.00... Forstår jo godt at det er lenge for en liten krabat å være våken fra kl 13-19. Noen som har erfaringer når barna er blitt så "store" og vil forandre rutiner? Når han var mindre gled liksom endringer i rutinene av seg selv...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Da lar du være å legge han før mellom 11 og 12. Gå ut halv elleve og lek, så klarer han å være våken litt lenger. Begynn med å legg han kl. 11 og strekk det gradvis mot 12.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Da lar du være å legge han før mellom 11 og 12. Gå ut halv elleve og lek, så klarer han å være våken litt lenger. Begynn med å legg han kl. 11 og strekk det gradvis mot 12.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Da lar du være å legge han før mellom 11 og 12. Gå ut halv elleve og lek, så klarer han å være våken litt lenger. Begynn med å legg han kl. 11 og strekk det gradvis mot 12.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå