Gå til innhold

Sydentur i september

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er et mareritt å skulle sjekke sydenturer, det er så mye å velge mellom og med små barn må man ta mer hensyn enn om det bare var oss voksne som skulle dra. Er det noen her som kan anbefale et bra sted for barnefamilier som er varmt nok i september??? Ikke Asia, vil helst ikke fly lenger enn nødvendig. Er takknemlig for svar:-) Vi kan reise fra Oslo eller Torp, men det er kanskje ikke noe forskjell i pris...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo når i september dere skal reise. Vi reiser siste uka og skal til Gran Canaria. Ikke akkurat det mest spennende stedet, men helt greit når man skal ha med barn. Mener det tar 5 timer med fly eller noe, så det er overkommelig. StarTour skal visst ha bra barnsklubb, hvis dere er interessert i noe sånt? På den annen side har jeg hørt at hotellene som har sånn klubb kan være ganske slitsomme (støyende) å bo på for både voksne og barn, men det er det sikkert delte meninger om. Har ikke prøvd selv.

Ja, dette var jammen gode råd.. Ha, ha...

Skrevet

Hehe, ikke så lett.

Tenkte å kanskje dra i begynnelsen/midten av september. Er det fortsatt ganske varmt på Gran Canaria da? Vil jo gjerne bo på et stille og rolig sted som er tilrettelagt for barn, da. Og helst ved en strand som har rolig vann! Synes det er en jungel av valg man får når man går på reiseoperatørenes sider, så det har foreløpig endt med frustrasjon:-/ Er ganske bereist men får helt angst av "charter". hehe. Kanskje det er derfor det er vanskelig.

Skrevet

Charter = veldig greit med barn. Hadde jeg ikke hatt dem med hadde jeg gjort noe annet. Skjønner den ;)

Tidlig i september er det jo fortsatt flott ved Middelhavet også. Kreta er veldig fint, men styr unna Platanias. Det er skikkelig plastikk-syden.

Skrevet

http://www.ving.no/spania/alcudia/sungarden-viva-bahia

vi var på mallorca i september for to år siden. dro med en baby på 4 mnd og en 2 åring. helt perfekt. det hotellet er kjempe fint. helt på stranden osv. det er ikke midt i sentrum. men det er noen flere hotell ved siden av og så er det en liten gate med noen resturanter, lekeplasser, pony ridning osv rett utenfor hotellet. anbefales sterkt...

og flyturen er ikke så lang heller..;) helt perfekt temperatur også. 25 grader ca...

Skrevet

Tyrkia er deilig i september! Vi pleier å leie en leilighet der av noen venner. Helt topp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...