Gothic Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Har man krav på fri første skoledag? Og hva med første dag på aks?
Fire småtroll Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Sjekk personalhåndboken på jobb. Jeg tror man har krav på velferdspermisjon, men ikke nødvendigvis med lønn.. Vi får to dager med lønn, og en tredje dag uten lønn om det er behov for det. Hva er aks?
Gothic Skrevet 22. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2010 Aks- aktivitetsskolen, altså sfo. Jobber privat, vi har nok ikke noen personalhåndbok dessverre.
Fire småtroll Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Hmm, trodde alle arbeidsplasser skulle ha en personalhåndbok jeg? Jeg jobber også i privat bedrift, men vi har en fin personalhåndbok likevel. Der står all informasjon om bedriften, regler for alt fra pauseavvikling, ferie, permisjoner, lønn osv osv.
Gjest Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Arbeidsavtalen din skal uansett ha regler for dette, og i alle fall har tariffavtalen din regler om det.
lille sprelle Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 i det offentlige kan man søke velferdsperm med lønn. I det private, så vil det være opp til den enkelte arbeidsgiver så vidt jeg vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå