Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Typen satt hjemme en dag jeg kom hjem fra jobb og sa han hadde noe vanskelig å spørre meg om. Han hadde kjent litt forskjellig "der nede" og fått vite hos doktoren at det mest sansynlig var chlamydia. Han lurte derfor på om det var noe jeg ville fortelle ham. Vi har vært sammen i over 4 år, og jeg har ALDRI vært utro!!! Jeg har ikke en gang tenkt tanken!!!! Men her sitter vi. Han er på jobb et annet sted i landet og venter på svaret fra prøven. Eller som han sier: Svar på om jeg snakker sant eller ikke!! Å det slenger han til meg etter å ha sagt at han stoler på meg! Fy F%¤¤#!!!!!!!!!!! Akkurat nå får jeg ikke sove, og er kvalm, forbannet, sint og utrooooolig skuffet!!!!!!!! Han stoler på meg, med forbehold om at prøven er negativ!!! J&%¤a hykler!!!!!!! Om at han ikke stoler på at jeg kan beholde buksa på i selskap med andre menn, så synd for han!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 og du stoler fullt og helt på ham når han kommer hjem med klamydia?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Er du litt kort, eller? Hvis du VET at DU ikke har vært utro, så skjønner du vel at HAN har vært det?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Såvidt jeg vet kan klamydia ligge latent i kroppen lenge uten symptomer, men det er vel først og fremst hos kvinner. Dersom du ikke testet deg da dere ble sammen, kan du visstnok ha hatt sykdommen i årevis uten å merkenoe til det, men da er vel sjansen stor for at du kan ha blitt steril? Har dere fått barn på de fire årene? Og så må du huske, selv om det ikke er hyggelig, at angrep er det beste forsvar. Han KAN ha vært utro selv og skylder på deg for å slippe å innrømme det!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Tror det er taktikk fra hans side. Han skylder straks på deg slik at du liksom skal tenke at han er uskyldig.....Ja, for han kan jo kun si det på den måten om han vet han ikke har vært utro. Tror han er en liten luring, og har kanskje noe på samvittigheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå