Gå til innhold

Full og blæh og alt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, jeg kom hjem etter en altfor hyggelig fest med gode venner jeg ikke har sett på altfor lenge, fordi jeg alltid er stuck her hjemme alene. Søte gutter førtet med meg på veien hjem, og sendte fine søte blikk jeg ikke har fått fra ham her hjemme på år og dag, og jeg følte meg virkelig attraktiv en liten stund. Så kommer jeg hjem og finner leiligheten som et bomba horehus, som stinker etter middag og har oppvask overalt.

Hvorfor må det være sånn? HVorfor må det bare være teit og kjipt og komme hjem?

Jeg prøver å holde det nogenlunde ryddig og pent her, men han har ingen forståelse for at jeg synes det er viktig. Jeg er så lei av å ha det slik. Klær og oppvask og ting og leker og datautstyr OVERALT!

Hadde han bare vært kåt på meg innimellom, eller vist at han satte pris på noe av det jeg gjorde her hjemme. Hadde han bare vist på en eller annen måte at han satte prsi på mitt selskap.

I dag fikk jeg en smak av friheten. Gutter har flørtet med meg, og tittet på meg og jeg har følt at jeg har vært interessant. Det var så godt å få den følelsen, og jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne få slike følelser her også. Isteden for at alt jeg gjør blir tatt for gitt. Jeg trenger at noen har lyst på meg, at noen vil ha meg, men han ser meg ikke.

Jeg har ikke hatt sex på over fire måneder, og da var det jeg som tok initiativ. Jeg er så lei av å bli avvist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok flere som dessverre ar det sånn :( Jeg kan ihvertfall bare signere...

Skrevet

Det er lett å skylde på mannen og si at du ikke er lykkelig, men jeg tror lykken den må man sørge for selv å ha.. Dere er i et forhold, om noe går galt må dere snakke om det, om du ikke er lykkelig med ham og føler det ikke hjelper uansett hva du gjør så tar du ansvar for din lykke! Er du ikke lykkelig hvorfor blir du i et forhold?

Elsker du ham og vil ordne opp i det, så hjelper de tikke bare å klage og tenke på det negative, hvorfor blir du? jeg er sikker på det er noe du liker ved forholdet som gjør aat du blir? Går det an å reddes??!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...