Gjest Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 vil ha en god og varm vogn pose, blir fort kaldt på hedemarken om viteren... sønnen min på 3 er 107cm alt, så vil ha en laaang pose til neste barn. tilfelle denne blir like fort lang som broren. skal ha emmaljunga duo edge, så er god plass til pose
Galskapens overhode Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Denne er den lengste jeg har hatt... http://www.easykid.no/ Begge ungene mine har vokst ut av voksiposen veldig tidlig. Gutten vår på 2,5 år skal bruke sin denne vinteren også. Han er straks 1 m.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå